probleempje 1.8 adz
Om maar meteen met de deur in huis te vallen..
M'n Golf start prima, weer of geen weer..alleen! Hij piept als ik em start, soms een beetje, soms vrij luid, maar piepen doet ie altijd.. het duurt een paar seconden en dan is het over. wat kan dit zijn? ook nog een andere vraag, wat voor kleur blauw is dit? betreft een 94'er pink floyd editie; ik zoek namelijk nog bumpers in deze kleur, en een nieuw voorscherm aan de passagierszijde. ik hoop dat jullie me kunnen helpen groetjes, Richard |
Iemand? :confused:
|
je kleurcode staat achterin je kofferbak(onder de mat) staat een witte sticker. met daarop je kleurcode bijv: LC5L, LC9Z.
mvg Pierre |
startmotor
ik durf te wedden dat als je hem aan sleept dat hij niet piept Daar kan hij oud mee worden Als je ervan af wilt dan zal je de start motor kunnen laten reviseren Eventueel zou het ook nog een snaartje kunnen zijn |
Ik denk ook dat het de startmotor is. Als je het maar een paar seconden hoort kan het goed zijn dat de startmotor niet meer goed is. Wat je eventueel kan proberen om er zeker van te zijn is alle bougie kabels los of het stekkertje van je bobine eraf halen en dan starten.
En als je het piepen ook nog hoor nadat de motor is gestart zou ik eerder in de richting van een riem gaan kijken want Neoninside ook al aangaf. Goodluck. |
Bedankt voor de antwoorden, dacht zelf een vrijloop poulie, maar een startmotor is ook aannemelijk
het piepen begint trouwens nu ook als de motor koud is, om en nabij de 1200 toeren, daarboven hoor je alleen gezond gebrul, zou dit dan toch een riempje zijn die versleten is? trouwens, de witte sticker in de kofferbak is vervaagd en onleesbaar helaas, ik dacht dat jullie misschien wel wisten welke code het was :) |
Denk toch echt eerder je v snaartje spannen.
Kom je zo achter, ff spannen en opnieuw starten :D |
stomme vraag; waar zit die snaar? :D
als je er voor staat; link of rechts? |
het is de buitenste riem in ieder geval (de kleinste) die drijft de stuurbekrachtigingspomp aan..
|
All times are GMT +1. The time now is 04:20. |