Iemand nog een golf 2 g60 200pk gti turbo compressor?
klik
Met mooie schroefzet en BBS lenzo :thumbup: Gelukkig zijn "de pompnagels in de bak aan gepast voor inbusboutjes" ;) :D |
waar is de link?;)
edit;was weer veulste rap;) opzich geen gekke auto,valt nog wel wat van te maken.al denk ik dat de lader een enkeltje oudijzer kan verwachten. |
*edit*
Je was me net voor ;) |
en ook weer van die geweldige foto's erbij ............
|
Een G60 zonder lader... Right...
|
Quote:
O kan wel hoor , olieleidingen/kanalen doorverbinden ,andere multiriem erom , luchtfilter op de aanzuigbuis en gaan ! Heb al meerdere g60's zo zien rijden :shake: |
Slordige advertentie.
Tja en verder idd. G-lader zal wel verrot zijn.(is toch 9 op de 10 keer) Knipperlichten werken niet. Geen achterbank(dit is nog niet zo heel erg). Maja aan de andere kant is hij niet duur. Als de g-lader vervangt voor een gereviseerde, weet je wel wat je hebt. Knipperlichten kan nooit veel zijn. Bij deze auto ligt het geheel aan de koets of hij het kopen waard is. :rolleyes: |
ik denk dat het geen miskoop is,turbootje erop,rest even fixen en rammen maar....
|
65 poelie erop...dagelijkse auto...jammer hoor..Zucht
|
En 66 kw op kenteken.
|
Quote:
Logische toch? Dat is ongeveer wat een PG levert zonder de G-lader. :D Hij heeft hem dus netjes weer terug gekeurd toen de lader explodeerde. :thumbup: |
hehehe :)
|
zo ziet ie er idd een pak netter uit.
Spijtig dat ie dan zo afgetrapt word. :screwy: |
hey das grappig die auto heb ik nu in mijn bezit en ben er al 3 jaar mee bezig
|
Quote:
Auw! Hoe was ie er aan toe? (stel hem & jezelf ook gelijk ff voor in het daarvoor bestemde topic dan...:thumbup: ) |
zal ik straks ook even doen , maar ja niet best echt alles was naar de kloten motor g-lader de lak koets ging wel paar kleine plekjes maar andere motor nieuwe lader koets is weer hele maal gespoten nieuw rallye front nu dunne lijsten digifiz 8000rpm votex consoll lederen int enz
ben nu in de opbouw fase hij is van het winter gespoten het is nu de boel opbouwen en hopelijk voor de zomer rijden zal wel wat foto,s opzetten |
All times are GMT +1. The time now is 22:37. |