Digifiz 16V 8K met haasje
Ik heb hier nog een digifizz liggen uit mijn mk2 gti 16V dus tot 8K.
Helemaal compleet: Digifizz Uren stel knopje Mfa hendels Kabelboom Baksensor ... Km-stand was ongeveer 180000 Prijs 275 euro |
up
|
Er zit trouwens nog een zekeringskast aan ook.
|
7 of 8 duizend rpm?
|
16v Staat er, dus zou 8k rpm moeten zijn.
|
Quote:
de 16v kr dus oud type is tot 8000 rpm de pl "nieuw" type is 7000 rpm ;) |
Dacht dat 8v 7k rpm was, en 16v 8k rpm.
|
De bak is tot 8000toeren.
|
Weet iemand wat alles zou wegen?
Tot 10kg is het 13 euro verzenden naar Nederland en vanaf 10kg is het 26euro ;) Mocht ik dit werkend krijgen in mijn diesel zou ik die wel gebruiken :D |
Niemand een digifiz?
|
Quote:
Zelfs met de kabelboom kom je niet op 10kg uit. In ieder geval minder dus. Ik heb ze al gezien in diesels, en dat werkt prima. Zie ook niet in waarom het niet zo werken eerlijk gezegd. Gewoon doen dus! :thumbup: |
Niemand een digifiz??
|
Blijkbaar is er toch zeer weinig animo in een digifiz. Ik dacht dat iedereen dit wilde?
|
Straks moet ik em nog gratis weggeven.
|
Quote:
Eerste optie! :D |
275 euro. Bijna eind-week-actie :D
|
Misschien zou het helpen als je er wat foto's bij plaats en foto van de zelftest :)
|
Quote:
Ik begrijp dat die Digi-Fizz dingen echt een collectors item/zeldzaamheid zijn, maar ik vind ze zoooo spuuglelijk. Dat zou ik never nooit in mijn auto zetten... Wat is er nu mooier dan zo'n oldskool tellerbak van een golf met MFA?! :thumbup: |
Quote:
Hoe doe je een zelftest?? |
ff op google zoeken op zelftest digifiz dan vind je een handleiding. Je hebt een plus en een min nodig dan doet ie de zelftest, als je daarvan fotos plaatst kan iedereen zien of die goed is of niet.
Nils |
All times are GMT +1. The time now is 05:11. |