G60 spatbord logo's
Ben op zoek naar een setje G60 logootjes voor in de spatborden, waar anders knipperlichten zitten. Liefst Tornadorood :)
|
voor in de rallye? :D
|
Yep, realiseer me nu dat die heldere knippers die er nu inzitten godsgruwelijk lelijk zijn...
|
lijkt ook idd errug lelijk ;)
waarom geen originele knippers dan? |
Probeer eens op Ebay (heb je natuurlijk al gekeken), Andy's VW Shop, Peter v/d Maden (Car Finish, Doetinchem), uhhhmm...Peter de Groote?!
|
Dealer?
|
goed idee Marco, wie heeft edgar? heb t niet geinstalleerd staan nu...
|
Wie heeft dat nou niet?! ;)
|
Ik zou ze gewoon bij de dealer gaan halen, kosten geen drol :)
Links: 191 853 688 GRU (gegrond) ongeveer 5 pleuro Rechts: 191 853 689 GRU ongeveer 4 pleuro Waarom er prijs verschil is, ik zou het echt NIET weten, maar dat is wat ik zie staan |
Ik ga ze bestellen, tnx guys.
|
Quote:
Marco, ik heb het nagekeken, de code is ipv GRU, AA op het eind, en ze zijn niet meer leverbaar helaas. Stijn, misschien dat iemand ze wil ruilen voor heldere pinkers :) Met de code GRU op het eind waren ze al niet meer bekend. Even via Rallye uit 89 gekeken voor de correcte nummers. |
GRU is met grondlak AA is zonder grondlak idd, jij hebt natuurlijk de meest nieuwe versie mogen bedienen :)
|
Quote:
Ik! Ik krijg het niet werkend... :-( |
hoe ziet zo`n g60 logo eruit?
|
Wat bij iedere G60 in het spatbord zat: gewoon plastic waar anders CL of Wolfsburg logo opstaat, maar dan 'G60'.
|
heb ooit eens 2 donkerrode exemplaren gehad hier. DvE heeft ze nog wel eens, alleen wel voor de hoofdprijs.
En die heldere knipperlichten waren 2 a 3 jaar terug "in" ;) |
he stijn. is het nog gelukt met de link die ik je gegeven heb? of ben je er nog steeds naar op zoek?
|
Ik heb die eBay veiling gewonnen, dus ik helemaal blij....alleen laat Mr. De Duitser nu he-le-maal niks van zich horen. Fijn!!
|
Ik sta al een week in Backorder bij VAG....
|
Zo een toch?
:wink: |
All times are GMT +1. The time now is 06:26. |