![]() |
koffer sluit niet goed
Mijn koffer van golf2 sluit niet goed, je moet serieus meppen om ze toe te krijgen.. zijn er nog mensen die dit hebben met hun autootje..
Wat doe je eraan? Slotje verhangen? Of uitgesleten? |
gewoon effe de slotpen losdraaien en goed in het midden van het slot afstellen als ie dan nog niet pakt hem iets hoger afstellen zodat hij eerder aangrijpt...
succes |
ik heb het ook gehad met mijn golf ik heb mijn slot los gemaakt en alles goed gangbaar gemaakt en toen weer in elkaar zeget en nu is hij nieuw....
oja veel wd40 gebruiken |
ik heb etzelfde met m`n golf 1.....zonder rubber valt hij meteen in het slot... :(
|
heb je een nieuw rubber rene???
zo ja dan is dat het probleem... de koffer effe iets ruimen stellen en iedere maand ofzo wat strakker zetten... zwaar irritant maar wel de manier om hem strakker te laten sluiten zonder moeite... |
ik had et al sinds ik em kocht, maar die rubber was ook een beetje gaar volgens mij.
ik had het rubber van mijn ex nog liggen, die was zeer netjes en heb die erom gedaan en nu doet ie et nog steeds, maar hoe stel je `m ruimer? met het slotje dat aan de auto zit? "Slotvanger" toch? groetjes |
jep daarmee... die ff ietsjes losdraaien en verder naar achteren trekken en weer vastdraaien... (tenminste bij golf cabrio zo!)
|
ja zo gaat het effe de schroeven oplossen slot naar voren of naar achteren schuiven wat nodig is en wel goed in het midden vast zetten dan moet ie goed sluiten...
het is effe pielen maar dan doet ie het weer wel... |
All times are GMT +1. The time now is 17:06. |