te koop: jetta mk1 project
te koop :
zeer harde jetta 1 uit 1982. heb hem jaren geleden gekocht en zelf ingevoerd met nog geen 17dkm op de klok. toen na een tijdje de koppakking kapot ging de jetta bijna helemaal gestript (grote fout :( ) tijdje terug bij alberto nog een 16v pl gekocht maar kom er gewoon niet aan toe om hem af te maken/ aan verder te gaan. en nu we een huis gekocht hebben en bij de boer de schuur uit moesten zie ik geen andere mogelijkheid om hem te koop aan te bieden.... jetta mk1 bouwjaar 1982 1,5 jb automaat (cillinderkop van de jb is kapot) aantoonbare km stand van de auto 25.***km km stand 1.8 16v pl ?? VRAAGprijs 900 (ja misha ik weet het :D ) reactie's graag via pb! zo staat hij er ongeveer bij: in betere tijden: |
Zonde joh bolle.
Het sleutelen aan dit ding is trouwens goed te doen, alles gaat gewoon netjes los en zit niet al een paar ton vastgerot :thumbup: :D |
als ik er de ruimte nog voor had had hij waarschijnlijk ook niet weg gegaan....
of jij moet zin hebben om hem op te bouwen? |
advertentie aangepast ga wat dingen los verkopen
(schroefset, steffans en spucknapf) |
martijn je weet dat je hem altijd nog bij mij kwijt kan als het echt nodig is he;)
|
Jetta Mk1 Project
zitten alle onderdelen er nog bij? wat dient allemaal vervangen te worden? wat is de staat van spatborde/carosserie etc..
velgen en verlaging ook meegeleverd? en wat is er kapot aan de cilinderkop? MVG |
de jetta gaat richting gertjan die heeft wel tijd en ruimte om er wat mee te doen!
dus de jetta gaat niet weg, sorry was dit topic en beetje vergeten.... gr. Martijn p.s. dit topic mag dus dicht |
All times are GMT +1. The time now is 23:21. |