Jettaracing's variant Mk3 part II
Hier ook maar even voorstellen ,de nieuwe aanwinst van de familie , na verkoop van de jetta , de Variant II :thumbup:
Ik ga nu zelf in de zwarte TDI rijden ,en voor de Thea en de kids wilde ik graag een 2e variant erbij en dan een benzine model . De vrouw had een paar kleine eisen , het moest weer een station worden ,en er moest eigenlijk airco opzitten ....... ;) En het liefst niet groen of rood :rolleyes: Na lang zoeken hebben we dan toch één gevonden die ons beiden naar de zin is , en wel dit exemplaar ! (en ook nog een groene..... :tongue: ) Een '96 er Variant 1,6 74 Kw model , in de 'sportieve' Atlanta sport uitvoering !(100 Pk) Bij aankoop had deze auto al een paar leuke optie's /extra's - 17 inch Ronal velgen - Tec schroefset - Climatronic !! - nette staat van de lak ,en weinig tot geen beschadigingen/krasjes - Net interieur , met origineel zwart/rood leren stuur ! Goede onderhoudshistorie en een bak rekeningen erbij ,dus hier kunnen we weer een aantal jaren mee voorruit ! En natuurlijk een paar foto's ! Wat er inmiddels al aan is gedaan ; - Stoel opgevuld met schuim - Radio ingebouwd - klapsleutel cv afstandsbediening ingebouwd - gewassen Wat er nog aan moet gebeuren ; - poetsen :tongue: - nieuwe achterband (Dunlop) zit nog 1 toyo om die is wat minder - rijden ! |
Kijk, Daar was ie al.
Mooie wagen!!!! |
nette vari inderdaad!
|
Nette bak!
|
mooi wagentje:thumbup:
vind de wielen alleen een beetje saai;) |
Daar was ie al! Nette kar Wytze!
Jouw lijstenset is wel mooi zwart:D Nu weet ik het zeker, ik wil ook spatlappen:D |
Lijstenset was niet zwart hoor ! maar mequiars doet wonderen :thumbup:
Velgen worden nog wel opnieuw gespoten ,de vorige eigenaar was wel een beetje vriend met de stoeprand hier en daar :shake: Vind het zelf wel een leuk wiel ,en de vrouw ook ,dus die blijven eerst mooi zitten ;) Embleemloze grille ligt inmiddels ook al klaar (gebracht door m'n zwager :thumbup: ) en zal deze week worden gespoten . Achterembleem nog even zwart , dan lijkt t ook weer heel wat :cool: . Kwa rijden valt zo'n 1,6 met 100 pk niet eens tegen , wil nog wel best van z'n plek , schijnen ook nog best zuinig te zijn . |
nette aanwinst!
|
Quote:
:screwy: ... nette auto , die smart lappen staan hem goed de trent voor 2010 , groene auto met spatlappen :thumbup: :D |
Quote:
:tongue: , noemen we de 'jettaracing touch' |
Quote:
ehhh ff naam veranderen in GolfvariantRacing :D oke Wytze , maar spuit die orgineele ook ff mee dan , staat hem zo goed z'n mooi rond matt zwart logo in dat mooie groen ... |
Knappe auto Wytze!
De oude eigenaar zal hem na deze paar dagen niet zo snel meer herkennen... maar dat waren we wel van jou gewend! |
Ziet er al heel keurig uit zo! Vind alleen dat stuur afgrijselijk :D
|
Quote:
:D , is ook iid wel een beetje opzichtig ,maar was toen een dure optie!! |
mooi kleurke wytse
mooie auto |
Mooie familie wagen idd!
|
nette wagen!
|
Weer een gave vari erbij! Gefeli met je aanwinst.
|
Zo dan! bedankt voor de positieve reacties !,zo nu en dan alweer een beetje beziggeweest met de vari , en heb een paar kleine dingen gedaan ;
-schakelmechanisme gesmeerd , je wil niet weten wat een verschil dat geeft , zo soepel schakeld hij nu! - uitlaat (tijdelijk) gelast ,want er komt volgende week een nieuwe achterdemper onder (deze rammelt soms ook) - Embleemloze grille gespoten , komt er morgen in . - een beugel voor de aanhangwagen gemonteerd (voor de breekkabel) trekhaak netjes matzwart gespoten . Voor de rest gaat het prima met de auto . In de planning staat nog , de uitlaat dus ,en het spuiten van de velgen ,en het monteren van 1 nieuwe band achter . Nu hebben de velgen geen haast ,maar ik wil ze wel graag weer netjes hebben ,want met stoeprand schade erger ik me ook wel wat aan :tongue: foto's van de grille volgen :thumbup: |
Krease wein Wytze! :)
|
All times are GMT +1. The time now is 04:51. |