mk1 1500cc
jow
ik wil mijn golfke even voorstellen, het is een mk1 1500cc van bouwjaar 1982 staan 105 000 km op het blokske hij is volledig opgeknapt en gespoten door vorige eigenaar! hij staat op porsche velgskes 16", maar deze gaan plaats moeten ruilen voor 15" bbs rs gold edition! zit een schroefsetje onder kofferklep is volledig gecleaned ( nog opzoek achter een elektrisch slot!!) zit een lederen interieur in van golf 2 chrome spiegelkes momenteel staat het golfke bij bolku tuning voor een nieuw blok erin te gooien, er komt een 1.8gti 8v met bewerkte kop dubbele solex carburators schrick nokkenas geventileerde schrijfremmen vooraan sportuitlaat zijn er hier soms mensen ook met zo'n blok in een golf 1?? kan iemand mij vertellen hoe ik er fotos op moet plaatsen |
|
|
:thumbup: Woow, gave kar!!
Je kunt ook meerdere foto's plaatsen in 1 bericht;)! |
Quote:
hey thx zal morgen nog wat proberen posten mvg koen |
hier nog wat fotos van mijn golfke
binnekort zal ik er weer posten hij terug is van bolku tuning met zijn nieuw blokje?? mvg |
netjes:rock:
|
mooie golf1!!
|
hey iedereen merci voor de positive reacties,
heb er lang achter moeten zoeken voor iets in deze staat te vinden lange zoektocht geweest, maar tog gelukt! nu nog afwachten wat het motorisch gaat geven met het nieuwe blok van bolku tuning?? mvg koen |
welkom hier
hele mooie golf die je hebt :thumbup: ben benieuwd naar je motor |
zeker een vette mk1!!! echt een mooi ding!!
|
hier nog een foto van het originele 1500C motorblokje ook zeker niet slecht!
heb al een setje bbs rs liggen sterven er binnekort onderkomen 15" met gepolierde Randen mvg koen |
Erg Mooie MK1,super...ben benieuwd na het nieuwe Blok..Hou je Topic zekers in de gaten...Mvg René
|
hier alvast de kleur van het blok dat erin komt
mvg koen |
Mooi kleur!
En mooi hoe je wielen onder de auto staan! |
Mooie auto alleen niet fan van de achterlichten zwart of helemaal rood zou beter staan dan heldere achterlichten maarjah iedereen eigen smaak gelukkig :)
|
thx , het onderblok en het kleppendeksel komen in die kleur en de cilinderkop komt in het zilver!
dan met de dubbele solex'jes erop, zal mooi zijn denk ik?! |
[QUOTE = oettinger_18] Mooie auto alleen niet fan van de achterlichten zwart of helemaal rood zou beter staan dan heldere achterlichten maarjah iedereen eigen smaak gelukkig:) [/ QUOTE]
ja , deze achterlichten zaten erin toen ik hem kocht, heb er zo geen zicht op hoe het zou zijn met rode of zwarte achterlichten?? mss eens met fotoshop?? greetz |
Zwart of helemaal rood zal veel mooier staan dat meuk wat je er nu op hebt:) En ik kan helaas niet fotoshoppen maar voor de rest een mooie golfje wees er zuinig op :)
|
Dat is een hele nette mk! :)
|
All times are GMT +1. The time now is 06:00. |