velgen verchromen
ik heb een vraag over me velgen. Er zit een chroom laag over me velgen heen,maar nu is de probleem dat er roest is en dat er wat stukken vanaf komen.
Is er ergens een garage of bedrijf die de roest kan weg halen en opnieuw kan verchromen met een laagje?? |
forumsponsor?
puc polish... :thumbup: |
En dat is alleen in belgie? of ook in nederland? En weet je toevalig de prijs per velg van 18 inch?
|
hij zit 5 minuten vanaf Maastricht. prijzen.. stuur hem een PM ;)
|
|
ze verchromen alleen geen velgen, in ieder geval geen lichtmetaal
|
allereerst.. is het wel chroom?.. maak eens een foto van de velgen en de schade.
als het roest is het een stalen velg die verchroomd is.. maar ik denk dat dit niet het geval is.( denk dat het een nepchomen velg is) is hij wel verchroomd, dan moet je hem eerst ontchromen en dan weer opnieuw de hele velg laten verchromen.. hier hangt wel een prijskaartje aan en is niet goedkoop ( je bent zo 400 euro verder voor 1 velg ontchromen/ ontroesten en geheel nieuw verchromen) |
Quote:
Nee dat klopt, lezen kan ik ook !! :thumbup: Ging er vanuit dat het iid om stalen velgen ging... |
Quote:
Vraag me af waarom ze geen lichtmetaal verchromen :confused: |
ander zeer moeilijk proces wat volgens in nl eigenlijk meer niet mag ( Cu.Ni.Cr)
eigenlijk makkelijk proces maar om het echt goed in de hoeken te krijgen is lastig bij een half geleidende legering. |
All times are GMT +1. The time now is 05:10. |