grappige old skool rims
|
Leuk spul
|
Dunlop velgjes zaten volgens mij nog wel eens onder de oude mini's
|
Quote:
is 13" niet groot voor een mini? |
Latere mini's werden zelfs op 13 inch geleverd, dus dat moet wel lukken. Oude peugeots werden ook wel met dunlops geleverd, maar bij mijn weten in een 3 gaats...
|
Ik heb het gevraagd, de steek is 110 en ze mogen voor 50,- weg
|
zo te zien wel om te boren, hart is vlak en er zijn nog 4 blinde vlakken aan de voorzijde van de velg.
5 tientjes is niet heel veel. |
morgen maar ff ophalen dan :D
|
Dit zijn ze dus na een schoonmaak beurt |
jij hebt echt een wielen verslaving he ;)
|
Quote:
dacht ik ook al :D heb nog wel een leuk setje ats telefoon in 13inch in de aanbieding ;) al zijn het wel leuke oldies :thumbup: en het word eens tijd voor een breder bankje :D |
Quote:
ach jah als ik zo met de verkoop van wat wielen de polo hobby wat kan onderhouden vind ik t leuk ;) en vind wielen echt leuke dingen om te hebben/verzamelen/opknappen zo heb ik er intussen al aardig wat gehad maar goed we gaan gewoon door :thumbup: En van alle velgen die ik intussen gehad heb maak ik foto's en die sla ik allemaal op zodat ik later een leuke lijst kan maken oid met allemaal oude velgjes :D Steek van de velgen is geen 4x110 maar 4x100.5 @knedel heb ze al gezien jah :rolleyes: |
Quote:
schuifboutjes en klaar dus? |
zou haast zonder kunnen denk ik maar goed zal wel eens passen morgen ofzo :D
|
ma, als ik nou 50 euro zeg, kom je ze dan ook morgen halen?>:D
|
Quote:
haha als je hier een half uurtje vandaan woonde misschien wel jah maar 2uur en 6 min :shake: |
All times are GMT +1. The time now is 17:00. |