Volkswagen Scirocco mk1 bj 06-1974!
VERKOCHT!!!
bij deze bied ik mijn scirocco mk1 te koop aan! voor de vorderingen en nodige info kijk dan even hier ! http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51443 merk: volkswagen type: Scirocco TS bouwjaar:26-06-1974 ORIGINELE NEDERLANDER! kleur: rood apk: bij aflevering km stand: 174661 afgelezen stand. de auto is voorzien van een EG motor (1.6 8v GTI ) met 112 pk! volledig chroom paket het interieur ziet er nog ZÉÉR goed uit voor zijn leeftijd de apk is al ruime tijd verlopen dit omdat ik er nog niet aan toe ben gekomen... de scirocco word met nieuwe apk geleverd! staat momenteel geschorst. ook zijn er 2 nieuwe voorschermen bij. dit is ook het enige wat slecht is aan de rocco qwa roest. voorzien van schroefset. en de spacers die op de achteras zaten op de bovenstaande foto`s zit er niet meer tussen. dat was TE en niet mooi. vraagprijs:3750,- met nieuwe apk,verlaging en wielen. wielen: BBS design5000 met zgan bridgestone potenza 165-50-15 :thumbup: inruil belastingvrije oprijwagen mogenlijk. voor meer info kun je bellen met 0683070957 of mailen knedel511@hotmail.com of gewoon een pm kan ook. groet frank hier wat foto`s zonder wielen en verlaging zoals op de onderstaande foto`s €2750,- groet frank :thumbup: |
zondag a.s. 7 maart te bezichtigen op de mwm 2010!
|
gisteren de rocco weer tot leven gebracht!
even accutje laden en na 8 maanden stilstaan; vroemmm! :D vandaag en morgen ga ik hem weer mooi poetsen, dus na zondag nieuwe foto`s! |
bij deze de tot nu toe gevonden meeting foto`s van de scirocco afgelopen zondag!
er zullen nog wel wat foto`s volgen waaronder als het goed is een rolling schot! en up :D |
Stond er netjes bij Frank!
Succes met de verkoop, dit is echt een plaatje! |
Lekker hoor! Stond er zeker goed bij in Deurningen..
Hier is toch wel een liefhebber voor te vinden ;) |
Quote:
momenteel 2 liefhebbers gevonden ;) maar nog niet verkocht ;) nog wat speed-meet foto`s :) mijn favoriet :thumbup: |
up!
|
Quote:
Die zijn er altijd genoeg helaas, hoop voor jou en je nieuwste project dat ze allebei snel naar een nieuwe liefhebber zullen gaan :thumbup: |
inderdaad, nieuw project ja ;)
up! |
de opties die mogenlijk zijn.
zonder apk, wielen en schroefset € 2750,- met apk, zonder wielen en schroefset € 3000,- met apk, schroefset en wielen € 3750,- hij mag nu toch echt wel naar een nieuwe eigenaar. groet frank |
up!
|
de scirocco is vanavond opgehaald :(
:lock: |
All times are GMT +1. The time now is 10:49. |