Setje Sebring met banden
Setje antracietkleurige Sebring met voor nieuwe banden en achter met 4 a 5mm.
Geen low-profile, maar wel comfi! :thumbup: Volgens mij ligt er 195-50-15 op, zoals ook op de Corrado zat. Prijs omdat het moet: 300,- euro of eventueel te ruil tegen minimaal 16 inch. 1 kapje is een beetje lam aan de binnenzijde, maar "klikt" er nog prima in. Foto's: |
No problem :thumbup:
Welke banden liggen er op? Welk merk/maat en profiel enz. :D |
Ik neem aan dat je het merk bedoelt?
Aan de voorzijde Maxxis = volgens mij uit dezelfde fabriek als Conti... Achterzijde moet ik even nakijken. |
150,- voor NETTE velgen + 150,- nieuwe voorbanden + gratis goede achterbanden = niet duur!
Ik zie ook prijzen voorbij komen van 150,- voor Sebrings zonder banden die er niet uit zien.... Oftewel: Omhoog! |
Quote:
Misschien moet je het merk banden even vermelden, want voor 50 euro heb je ook een 195/50 bandje |
@martinus83:
Voorzijde had ik al vermeld, achterzijde zal zo even nakijken. ;) |
@franklincabrio'79:
100 euro is geen bod. Dat is een belediging. |
bod
bedoelde ook alleen voor de velgen. Los zonder banden.
Quote:
|
Dat heb je dan minder handig geformuleerd...
Als er iemand belang heeft in de set banden 195-50-15 los, wil ik er wel over nadenken. Tevens een up! |
heb audi a8 velgen met 205/40/17 banden voor je.
hebben stoeprand schade. zit vw logo iin ipv audi logo. |
@JettaMK2:
ja, ik heb ze gezien. Maar de A8's zijn te "pimpy" naar mijn smaak. Succes met de verkoop. |
hehe verkoop ze niet zomaar he:P
vind ze zelf ook niks voor mijn golffie |
Upp!
|
Prijsverlaging!!!
Jetzt nur 250,00 euro!! |
maar welk merk banden zit er achter op?
Heb je ze zelf in deze kleur gespoten / laten spuiten? Hoe goed is het spuitwerk? Detailfoto? |
Achter zit er Federal op.
Het spuitwerk heb ik zelf gedaan en ziet er nog okee uit, maar een vers laagje zou niet verkeerd zijn. Ik heb ze toevallig net nog even geïnspecteerd.. |
Verkocht!
|
All times are GMT +1. The time now is 23:15. |