Wie kan me schetsen wat er nodig is om een 1.8 G60 of 2.0 16V in kever te krijgen?
Ik heb een kevertje aangeboden gekregen wat er nog best goed uitziet. alleen het motortje heeft z'n tijd gehad. ik heb hier nog verschillende watergekoelde blokken bakekn en losse onderdelen in de garage staan. En dacht misschien 1 en 2 combineren...
Wie heeft er info over watergekoelde vw blokken (geen subaru of moto motoren) in een kever? langs en dwars. midden motor of uitstekende motor. van cross tot show & shine toepassingen foto's, linken enz... Alles is welkom. |
niemand die hier wat over weet?
|
Zowizo een pasplaat om je 2.0 op de keverbak te krijgen.
|
Al eens op keversite gezocht? Heb daar volgens mij wel eens iemand over zien schrijven
|
gewoon ff googelen en dr gaat een wereld voor je open!
|
Er is niet veel opengegaan voor mij helaas...
met elke vinger in de goede richting ben ik al blij... |
ik ben een paar jaar terug bij een kever wezen kijken waar een 8v GTI ingefabriekt was.auto liep niet meer dus heb er niet mee gereden,heb ook geen idee hoe alles gemaakt was.enige wat me nog bijstaat is de achterklep,daar was een piramidevormige spoiler opgezet om extra ruimte te creeeren.daar vanuit gaand denk ik dat een 16v of g60 helemaal niet gaan lukken of het steekt een mijl uit je achterklep...
|
kan ook anders.
zoek meer info en voorbeelden van soortgelijke inbouw. Dwars en met golf bak. ps: deze rode is zonder aanpassing (slijp en las werk) aan het chassis... |
geen kever maar moet ook verdomd leuk rijden.
|
nooit gezien nog,zo'n dwarse inbouw:eek:
wel gaaf en veel netter,van buiten zie je niks vreemds. ook de reden waarom ik um toen heb laten staan. |
Er moet hier op het forum ook 1 staan met een VR6 erin.
|
|
Quote:
heeft die ooit nog gereden? edit;nee dus.. |
|
Quote:
foutcode 404? |
Klopt sorry werkt niet meer maar hier staat ie ook wel in.
http://forum.fok.nl/topic/1061719/6/25 |
om hem gewoon aan de keverbak te hangen, heb je een pasplaat en startmotor nodig, een audi 80 vliegwiel.
|
dat VR6 blok in die kever is echt geen porum... Zal vast heel erg snel zijn, maar dit kan zo toch niet :dunno: :D :D
|
Ik vind het best cool staan. Maar denk dat je snel van de weg wordt gehaald op deze manier. En als je een motorkap wil maken waar het blok onder past krijg je ook zo'n rare bult erop.
|
De motorkap van die lichtblauwe met VR6 licht voor de auto op de grond. ;)
Heb er zelf eens eentje in (volgens mij) Büdel gezien. Ook een Kever met VR6. D'r hing meer van de motor buiten de auto dan dat er daadwerkelijk in zat, maar gaaf is het wel. :D |
All times are GMT +1. The time now is 23:49. |