HG, HG, waar kennen we dat nu ook alweer van ?!
Uit het 16vG60 topic . . . met dank aan de tipgever ;)
Quote:
HG . . . HG . . . is dat niet de HG van voorheen HG Trading ?? Krijgen we nog meer van dit soort huwelijksperikelen te lezen :D Over een wel of niet rotte carrosserie kunnen hier nog wel wat mensen over mee praten vermoed ik . . . |
ja zeker . .
|
HG is dat niet een schoonmaak middel en parket spul? :D
|
Quote:
Bijna goed . . Bij deze HG lost alleen je geld op . En krijg je veel roest er voor terug . . |
Quote:
Ja, dat klopt Rick........dat is in ieder geval wel goed materiaal ;) |
Quote:
Hmm, raar spul. :D Ik maak uit de quotes op dat HG spul is met een heel kort lontje :rolleyes: |
Quote:
ideaal voor de rat rijders onderons dus :D |
Quote:
Licht ontvlambaar staat op de fles :) |
Quote:
Klopt ook . Raar spul dat HG . . . :) |
Quote:
Pas maar op voordat het gaat irriteren :thumbup: |
Quote:
waar gaat dit nou weer over? |
over een einser die met kapotte motor te koop staat hier,en de exeigenaresse is er volgens mij niet helemaal eerlijk aangekomen oid...
het rechte weet ik er ook niet van,niemand een sappig verhaal? :D:D |
Quote:
Zoek maar eens op HG Trading . . . sappige verhalen genoeg :D Of het hele verhaal over de Country van Alberto . . . Geloof dat dat ook een reden is dat HG Trading nu ineens niet meer kan inloggen als HG Trading . . . De grap is eigenlijk dat er iemand voor "Rot" wordt uitgemaakt terwijl de woord meer hoort bij alle spullen die daarvan komen zoals je zo her en der leest . . . |
ik doelde meer op een sappig verhaal over de 2 kemphaantjes:D
dat rottigheidverhaal is al jaren geen geheim meer toch?;) |
Normaal reageer ik niet op dit soort topics, maar hier kan ik het gewoon echt niet laten.... Hans, je krijgt wat je verdient joh! :D Meer hoef ik niet te zeggen.
|
Bij mijn weten is HG Trading al jaren ter ziele. Net zoals de reactie van Hans destijds is dit oud nieuws..
beetje oude koeien dit jongens.. daarom slotje |
All times are GMT +1. The time now is 22:32. |