![]() |
golf gti wolfsburg edition met schade
mp linkje
auto staat in friesland |
Quote:
lekker handig dat ie er geen foto's van de schade bij zet :rolleyes: |
Die booskijker bestaat al niet meer dus hij is inderdaad helemaal origineel ;)
|
Met 30 tegen een lantaarnpaal.... dan kan een Golf 2 behoorlijk in elkaar zitten als je hem een beetje ongelukkig ertegenaan stuurt.
|
(Het complete elctrische Recaro interieur,en de BBS RM's,hou ik zelf,echter in goed overleg,en voor een goeie prijs is dit evt over te nemen!)
dit is dan ook weer jammer, wat moet zoiets nu nog nog kosten zonder deze spullen die het juist een Edition maakt niet d'r erbij? :rolleyes: |
"Na reparatie is deze auto zijn geld meer dan waard".
Nu dus niet? Ok, dan gaan we bieden. :D |
Quote:
ALWEER :thumbup: :tongue: |
Quote:
:D Ik krijg weer een zwaar vermoeden waar dit weer naar toe gaat!! :D |
Tsjah, als je doet alsof je heel wat te koop hebt, en eigenlijk gewoon een halfcomplete schadebak verkoopt, moet je ook verwachten dat zoiets gebeurt. :D
|
hij heeft bieden uit staan...
|
even serieus.....Ik dacht dat dit een forum was voor VW liefhebbers...? Het lijkt er nu meer op om zo snel mogelijk iemand anders zijn spul af te gaan zeiken en kraken.... :confused:
beetje jammer... |
Quote:
Nu wel ja.... Quote:
Beetje iemand dood maken met een blije mus, zo'n advertentie. Foto's uit glorietijd plaatsen, zonder schade. Roepen dat je een Edition verkoopt, maar de Recaro's (500 euro) en de RM's (500 euro) d'r uit laten. Een beetje Edition op MP kost nog 2000 euro, zonder schade. De schade van deze zal flink wat kosten om te repareren, dus blijft er nog 1500 euro over. Haal daar de RM's en Recaro's af, dan blijft er nog 500 euro aan auto over. Vind ik mijn bod van 300 euro nog best redelijk. ;) |
Quote:
Sorry, we wisten niet dat t jouw auto is... :D met zo'n advertentie vraag je om commentaar natuurlijk... een golf 2, met schade, zonder interieur, en zonder wielen is simpelweg geen 500 waard. |
Beetje jammerlijke reacties hier...
Dit is een edition, weinig km-ers, zeldzame originele kleur icm een edition. Als je deze auto weer hersteld heb je een heel erg mooie mk2 De schade is niet gering en ik ben het ermee eens dat je de auto zou moeten overnemen incl interieur en velgen, maar die kun je er ook gewoon bij kopen dus wat is het probleem? Als de prijs er maar naar is ;) Als je het zonder velgen en interieur koopt zijn die ook wel weer te vinden. Schade indicatie in de advertentie plaatsen is ook wel iets wat de verkoper had kunnen doen. Zo niet in de vorm van een foto, dan wel in de vorm van tekst. Maar om dit nou meteen zo af te kraken vind ik dan weer erg jammer! het gaat er gewoon om om weer iemand zijn verkoop/auto af te zeiken. En nee ik ken de verkoper helemaal niet. Ik heb ondertussen foto's van de schade, er is flink herstel nodig, nieuwe motorkap, zijscherm, voorbumper, grill etc. Aardig wat dus, vooral als je gaat anvragen wat een origineel scherm en bumper kost (laatste is niet eens meer te vinden, zo wel betaal je zeker 6 a 700 euro nieuw) Interieur en velgen met nieuwe banden, alles in topstaat is ook nog wel wat waard. Deze edition maar dan in schadeloze staat met deze km stand en een nieuw motorblok is nog wel aardig wat waard denk ik! T' is dus maar net wat de gek er voor geeft, zoals altijd met deze auto's. |
Quote:
ik snap jou punt ook wel, maar je zet toch geen halve auto op MP. Vertel gewoon wat je ervoor wilt hebben COMPLEET, en maak een duidelijke foto van de schade. Dat is de makkelijkste/eerlijkste manier van een auto verkopen. ;) En dan krijg je ook niet van de in jou ogen geziene rare/aparte reacties!! :thumbup: |
Hoezo domme reacties, je gaat het interieur en de wielen er toch niet vanaf trekken, raar verhaal.
|
maken dat ding . . . Ik sponsor de motor kap . . .
|
@mk1driver en gti-er
Als je hierna weer een edition wil kopen tref je zeer waarschijnlijk een veel minder mooi interieur aan. En als je onder je nieuwe edition originele BBS velgen wilt heb je ze alvast liggen. Nog steeds een raar verhaal? |
Quote:
Ja. |
Even voor de duidelijkheid: een 8V had standaard géén Recaro's. Wellicht krijg je de normale Edition stoelen dan erbij....
Verder valt hier, mits de prijs goed is, best nog wat van te maken in mijn ogen. |
All times are GMT +1. The time now is 16:42. |