Achterbank voor golf mk1
Hoi,
Ik zoek een achterbank(frame) voor mn 3 deurs golf 1. Mag ook alleen een frame zijn, zet de bekleding e.d. over van een andere bank. 4 deurs past niet dus hoef je ook niet aan te bieden ;) Indien mogelijk het liefst een beetje in de buurt van Emmen (drenthe) Groeten :thumbup: |
heb denk ik nog wel een liggen
ik ga wel even kijken en ik woon in scheemda gr willem |
Top :thumbup:
Ik wacht ff geduldig jouw reactie af :D |
moi mice
ik heb even gekeken ik heb geen meer over. helaas |
Ok, toch bedankt. :thumbup:
Up maar weer :cool: |
Quote:
ik heb er nog een liggen :thumbup: een kleur bruin stof is 100% in orde ik hoor het wel gr guillaume ps.ik woon wel in limburg |
Weet er ook nog 1, van een oud type gti.
Met ruitjes bekleding, in nieuwstaat ! Friesland. |
moi wat heb je er voor over heb nog een mooie liggen heb de voorstoelen in mijn zus haar diesel gebouwd maar de achterbank past niet omdat ze een 5 deurs heeft en ik een 3 deurs interieur heb
af tehalen in emmercompascuum dichter bij emmen kan haast niet haha :thumbup: |
Hij hoeft niet mooi te zijn, emmercompas is wel heel lekker dichtbij inderdaad. :D
Wou er niet heel veel geld aan uitgeven eigenlijk, wat wil je er voor hebben? @ aka phatdub: bedankt, maar dat is me eigenlijk net ff te ver weg :thumbup: |
Quote:
hoi die van mij is nog wel zeer mooi maar als ik het stof mag houden mag je de rest voor 20 euro ophalen grtn eric |
top :thumbup: , je mag de stof houden, ik trek toch mn eigen stof erover.
Hou wel even contact met je, pik het vandeweek wel even op als dat schikt. ;) |
Quote:
hallo ik ben alleen in het weekend thuis ivm werk dus zaterdag is geen probleem of zondag grtn eric |
hoi heb het stof eraf dus het frame met schuim ligt klaar om opgehaald te worden ik hoor je wel weer :thumbup:
|
Mooi geregeld, ik heb je een PM gestuurd.
Topic mag dicht wat mij betreft :cool: |
Eric je mailbox zit vol :D
|
Quote:
nu niet meer :D :D :D :D :D |
Goed geregeld!
Eric bedankt! :thumbup: Topic mag dicht ;) |
All times are GMT +1. The time now is 14:00. |