3 t/m 5 september - Edition 38 2010 ~ Northampton (UK)
Yess...
10e Editie dus moet maar weer gebeuren! :thumbup: Vorig jaar voor het eerst, maar zeker een aanrader! Quote:
Toch nog maar een keertje camping dan! ;) |
oooooow yes !!
|
Zeker aanwezig, 4e keer dat ik ga en is altyd nog super bevallen!
|
Ook weer aanwezig of niet Bob :D
Alleen de trip erheen is al super. |
Wordt weer een mooi weekend!
toch maar weer de camping ja. Hopelijk beter geregeld als vorig jaar:) |
wij ook weer aanwezig maar weer lekker in het hotel lekker warm normaal eten en lekker bedje heel belangrijk
|
Zeer zekers weer heen. Lekker noodles frette en aan de guinness :D
|
Quote:
Wat bist ek in ferwend baaske net jonguuhh my al die luxe :D We zulle die wel weer treffe met dyn monster wooden shoes :thumbup: |
Wauwwwwwww jes ik mag ook weer mee :D
Top meeting! Alleen de halve kippen proeven als een schoenzool,word dus weer een heel weekend vietnameese HOEMPIAS eten :thumbup: En klompenboer TOP dat jullie er ook weer zijn word gezellig! Gr Siep |
He mannen hebben jullie niet iets te regelen in plaats van achter die PC te zitten :D
|
Huh, alles word al geregeld Gerard. Ik ben dit jaar ook van de partij!!!
|
Super Richard leuk man dat jullie ook meegaan.
|
Heb d`r zin aan helaas zonder auto maar ben van de partij word weer een gezellig weekend.
|
Staat inderdaad alweer vast in de agenda :) ff een lekker lang weekend tegen het verkeer in rijden :)
|
Ik heb er mega veel zin in. De corrado komt er tip top bij te staan voor die tijd :D Worden gezellige dagen.
|
Quote:
Wat no boeke, hek al weer daan hoor jonguhhh. Kenst wel vast beginne te auto poetsen (ouwe doffe bak :D ) |
:d
|
Dat beloofd weer wat!
Dit jaar wel gewichtsbesparing van 30 kilo ivm het niet mee gaan van een vrouwen koffer :D |
Bij mij komen er juist kilo's bij ivm het vervangen van mn vrouwen motor :D
|
opzich lijkt me dit ook supervet..maar wat zijn ongeveer de kosten voor zo'n grapje met auto op de boot e.d. En wat betaal je voor de camping?
|
All times are GMT +1. The time now is 10:34. |