![]() |
verbreed 16" opel staal 8j en 8,5j
16" opel staal 8j en 8,5j
Bij deze bied ik te koop aan mijn set 16" opel verbreed staal,omdat ik een nieuwe set mini verbreed staal laat maken en wit of oranje laat poedercoaten voor onder mijn caddy. Verkeren in goede staat,maar een velg heeft lichte stoeprand schade. (passasiergsverbreed kant voorzijde) Niet krom,alleen schaafschade van 5cm....(eventueel te repareren met staalplamuur en bijschuren.) Rest verkeren in perfecte staat. Zijn matzwart gepoedercoated nadat ik ze nieuw heb gekocht en laten verbreden naar 8,0j en 8,5j Orrigineel opel staal 6,5j et37 Buitenrand oranje gespoten in de kleur van de caddy.....achterste velgen buitenranden steenslag puntjes ivm getrokken banden. Voorzijde perfect in kleur nog. Daarnaast binnenzijde oranje wheelstriping van 7mm gemonteerd. Banden: -Voorzijde Dunlop SP 9000 195/40/16 bijna aan vervanging toe -Achterzijde Continental Sportcontact2 195/40/16 5mm profiel (lichte aanloopschade rubber door voorheen nog geen omgerolde wielkastranden) Steekmaat: 4x100 Richtprijs rond 550euro ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Niet krom ? :D In je topic ben je een deuk eruit aan het slaan en je verkoopt ze met wat stoeprandschade :confused: of snel een nieuwe laten maken ? |
ben gister naar bandenservice geweest en was absoluut niet krom/geen slag in......zit alleen heel klein knikje in buitenrand met stoeprandschade...en zal de fotos vandaag wel posten...
![]() |
zag dat je een setje zocht, waarom versmal je deze niet ?
|
verkocht en weer goed terchtgekomen onder een caddy2
|
Quote:
In dat geval heb ik niets gezegt :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 18:23. |