Vw Golf Cl 1.6
Bij deze te koop.
Nette Golf cl 1.6 u9 Bj 1990 Apk tot 29 maart '10 Auto is gerold maar zeer netjes gedaan,alles is toen strak gemaakt w.o achterklep,zijknippers,antenne. Bumpers,verbreders zwart gespoten. Auto is voorzien van, Schroefset 8 en 8,5j zwart gepoedercoat staal met z.g.a.n 195-45-14 dunlop sp9000 banden Jetta front met nieuwe oude type grill,nieuwe koplampen (origineel front aanwezig) Stadslichten in de knipperlichten Voor de rest zie foto's Minpunten, Uitlaat bonkt door verlaging op de achterbrug waardoor hij dus ook lek is gegaan. Binnenkant deuren moeten eigenlijk nog is gedaan worden (2 blikken verf erbij) Kilometerteller doet het niet meer,bij aankoop nog wel maar nadat ik hem voor de eerste keer vol gooide en hem op nul drukte hield hij er mee op.staat nu dus nog 156.108 km op maar reken er maar een kleine 2000km bij op. Dit is mijn hobby auto,nooit dagelijks in gereden en altijd zuinig op geweest. Vrpr €1650,- maar een goed bod is ook altijd mogelijk! Bij interesse even pmen of bellen na 0646066488 Inruil polo g40,golf gti mogelijk! M.v.g, Gerben Lubbinge Nu is de auto dus zo |
Up
|
up
|
GolfII 1.6cl Nieuwe prijs!
Bij deze te koop.
Nette Golf cl 1.6 u9 Bj 1990 Apk tot 29 maart '10 Auto is gerold maar zeer netjes gedaan,alles is toen strak gemaakt w.o achterklep,zijknippers,antenne. Bumpers,verbreders zwart gespoten. Auto is voorzien van, Schroefset 8 en 8,5j zwart gepoedercoat staal met z.g.a.n 195-45-14 dunlop sp9000 banden Jetta front met nieuwe oude type grill,nieuwe koplampen (origineel front aanwezig) Stadslichten in de knipperlichten Voor de rest zie foto's Minpunten, Binnenkant deuren moeten eigenlijk nog is gedaan worden (2 blikken verf erbij) Kilometerteller doet het niet meer,bij aankoop nog wel maar nadat ik hem voor de eerste keer vol gooide en hem op nul drukte hield hij er mee op.staat nu dus nog 156.108 km op maar reken er maar een kleine 2000km bij op. Dit is mijn hobby auto,nooit dagelijks in gereden en altijd zuinig op geweest. Nieuwe vaste prijs van €1100,- Bij interesse even pmen of bellen na 0646066488 M.v.g, Gerben Lubbinge Nu is de auto dus zo,alleen met ronde koplampen er weer in |
All times are GMT +1. The time now is 09:50. |