twingo ragtop te koop.
te koop ik heb er nog 3 twingo ragtops ;) zelf heb ik hem in een golf 1 maar hij kan ook in allerlei anndere projecten, voor 125 euro kijk je van t zomer naar de blauwe lucht,,,,,,groeten jarno
|
Ik ben al een tijdje op zoek naar de maat van zo'n dak.
En dan bedoel ik de langste maat van voor naar achter. Ik ben bang dat mijn Santana dak te kort is... |
meet ik van middag ...voor je op de zaak ...
|
Waar af te halen? (evt)
|
Zijn ze compleet en zo in te bouwen?
|
In wat voor staat zijn ze, foto's?
|
dak is 130 lang bij 88 breed en fotoos daar doe ik niet aan je weet hoe zon dak dr uit ziet,en ,,,..dat verkoop ik zonder mankementen,,,
wij zittten in wezep gld... |
Zit de binnenbekleding er ook bij?
|
ja dr zit binnen zo n rand om heel simpel hoor deze bestaat uit 4 stukken ...verder zit alles dr bij,,,
|
verkoop je de binnenrand ook los?
|
nee sorry dan zit ik met incomplete daken maarrrr ik zal aan je denken....misschien sneuveld dr nog een....
|
Is zo'n twingo dak eigenlijk elektrisch of handmatig?
|
hand matig .....een electrishe heb ik ook nog ergens van hollandia die is kleiner,,,
|
Quote:
Is dat een 400? |
phpe al sla je me dood.....uit een alto van 99
|
Ik heb 't al eerder in een ander topic gevraagd, maar toen heb ik niet echt een goed antwoord gekregen
Dit is het geval: Ik heb een Mk2 met een klapdak. Dit dak lekt iets en ik zou liever een Twingodak erin fabrieken dan aan de gang gaan met rubbers om m'n huidige dak dicht zien te krijgen. Wat ik dus wil weten is; hoe groot is het gat wat gezaagd moet worden om de boel passend te krijgen? Alvast bedankt René |
ik heb ze gezien in de scene dus het kan....
133bij 88 buiten kant dak dus min 5 cm ofzoo.......dak rand is bijna het zelfde als type 2 hemel,,,,, . |
Denk dat het René er meer om te doen is of zo'n dak groter is dan het gat van zijn huidige schuifdak. Anders gaat het zo lekken :P
|
je kan dr wel 3 klapdaken in hebben dan past het nog,,,,,
|
Heb het ook in mijn auto gemaakt, best wel te doen! Als je maar goed uitmeet! Zijn meerdere manieren om deze erin te zetten/zagen kwa afmetingen. ligt er net aan hoeveel werk je ervan wilt maken. Mooiste is als je de binnenste bekleding er ook bij hebt dit zijn 4 stukken stof die je met klitteband aan de railsen van het dak kan bevestiggen.
|
All times are GMT +1. The time now is 08:11. |