usertjes nieuwe winterride!!!
Vrijdag opgehaald...
Verwacht niet dat iedereen even enthousiast zal reageren, maar als ik m maar kikke vind!!! Rijdt waanzinnig, beetje zeeziek alleen af en toe! '69-er Oldsmobile Ninety Eight met een 455 CUI. Werkplaatshandboeken en onderdelen welkom! Tiepetje 3 blijft natuurlijk nr. 1 :D |
Sweeet!! 455 ci, I like....
|
het heb zeker wel wat, hoeveel lijken kunnen er achterin, :cool:
nu nog zwart maken en goouwe accenten, kan je zo de foute buurten af, ik vind hem leuk, succes |
En ik zeg: dikke B&M blower door die kap!
|
Pimp!
|
Maandagavond by Dreis Coast Customs ..
Done By Gzibit :D Toch aardig dat je m net hebt en ik m meteen mag gaan riesteiluh |
Zekers is dit wat!! Dweilen ook al is de kraan dicht :D
455 CUI, heel wat anders dan een polo 1.1!! Ziet er zo 123 niet heel slecht uit, suc6 ermee!! |
Quote:
Foto was ook niet 123 genomen... dit is z'n betere kant!! |
zeker ook niet verkeerd voor de zomer!! :D
hopelijk wel op lpg... kicken car hoor! super! :D |
zeeeeer DIKKE bak.
Super!! Zelf ook nog eens ooit zoiets kopen. Vind het echt machtig zo'n ding :) |
Quote:
Helaas... ik zeg tegenwoordig heel stoer dat je op gas alleen moet koken!!! :frown: |
Quote:
ach ja.... is wel goed voor de handdoeken, want zegels sparen gaat dan wel snel.. :wink: maar gaaf hoor, heb zelf eens 68-er chrysler newport gehad, dus ook die omvang zo'n beetje...lekker cruisen!!:D |
Waaaah, wat een super dikke kar!
geweldig uiterlijk vertoon! 455CUI wat is dat in liters? (zou zeggen x 2,51 maar da's bijna 11,5 liter....? ) |
Quote:
Volgens mij 7.7 Liter, maar dat heb je ook wel nodig om 2020 kg van z'n plek te krijgen!! |
Vette hoerensloep, erg leuk ding!
|
Riesje vette bak,lekker makkelijk met parkeren ook..:D
|
Quote:
HAHAHA m'nheer de tanksjofeur :D 7,7 liter... en dan alleen gas om op te koken... ben jij vriendjes met shell ofzo? :D Blijft een gave bak! 3zits voorin? Nog leuke accesoires d'r op en/of d'r aan? |
Quote:
Wat dan zit de andere kant in elkaar ofzo? |
Quote:
Neem je hem morgen ff mee dan???? Enne wat zei Mar er van???? |
7,7liter....leuk als het gaat sneeuwen en ijzelen ....
heel pimpy auto |
All times are GMT +1. The time now is 08:50. |