bestaan er ook fuchs imitatie velgen?
Dudes...
bestaan er ook fuchs imitatie velgen? |
Dude!
Ja.............. |
keverpech: jij hebt ze toch ook onder je Type 3??
zijn net echte fuchsen! |
Quote:
Dat zijn 914-fuchs replica's :) Echte fuchsen (als door Porsche onder de 911 geleverd) zijn gesmede 5-spaaks wielen! Daar zijn ook immi's van zelfs met 5*205 steek! Ori is 5*130 :wink: ORI: Immi 5*205 914 Fuchs (baby-fuchs) |
orgineel is zoals op de foto toch net wat mooier :D
|
ok, goeie zaak.
Maar waar kan ik ze kopen? Kan met google-en niet zo snel wat vinden. |
Flat Four (BBT in Belgie is dealer) levert nu een supermooie replica in 5,5x15,et41 !!
In Amerika niet eens zo heel erg duur ... ik geloof iets van 149$ ... jammer dat transport hierheen zoveel kost,anders had ik wel een "lijntje" opgezet ;) Grote voordeel van deze repro's issut gewicht ... een Fuchs is namelijk erg ligt (nog geen 6 kilo) en deze repro zijn maar een fractie zwaarder !! Eerdere repro's wogen bijna twee keer zoveel,en met een ligt 1200 motortje, moet je toch met ieder kilo'tje rekening houden vindt ik. |
CSP levert ze ook http://www.csp-shop.de/.
In geheel gepolijste vorm, maar ook met alleen gepolijste spaken. En van de Baby Fuchs bestaan ook replica's. O.a. aangeboden door een Frans bedrijf (naam weet ik zo niet). |
|
|
Ja man super dingen en ze zien er goed uit.
Ik heb gisteravond de hele avond zitten snuffelen ik ga er nu voor sparen, ik moet er gewoon Fuchsen onder hebben, zat nog te denken aan BRM's zijn ook wel cool en de baby fuchsen onder je 3 zijn ook super gaaf. Ik zag dat je je bus groen hebt gemaakt met fotoshop zag er heavy uit, ik ben nu aan het proberen om fuchsen onder m'n bus te shoppen maar lukt nog niet echt. groeten Bertjan |
Quote:
Hahaha, dat is de eerste fotoshop functie die ik nu begrijp! Ik zal eens kijken of dat plakken en knippen ook gaat lukken. hoi! |
All times are GMT +1. The time now is 07:50. |