ik bied 500 euro...
|
sow wat heb jij een mazzel zeg....
|
LOL
Ik bied 600! :D Leuke basis, niet teveel aan doen zou ik zeggen! |
leuk bakkie voort geld!
|
Heel mooie vondst!
Succes met de auto! |
Quote:
Hier 650 |
Auto is nog niet opgehaald, maar ben er wel even gaan kijken om een lijstje te maken met benodigde spullen.
Daarbij kwam ik een complete set pakkingen in de kofferbak tegen, koppakking+klepdekselpakking en een inlaatspruitstukpakking, eerder nog niet zien liggen.. Hopen dat die koppakking niet nodig is, klepdekselpakking is wel handig, kleppen moeten nog gesteld worden :) |
mijn schoonouders hebben er nog precies zo eentje staan (ook nevadabeige, BJ 1984 of 1985, bijna wb vrij)
Ook met HK motor,wel stroeve bak en koppeling is echt op t eind. Verder keihard, geen roest oid. Wagen gaan volgende maand naar sloop,dus als er hier interesse is voor deze auto? Weet zeker dat ie voor een leuke prijs weg mag. |
waarom hou je em zelf niet?
|
En waar woon jij als ik vragen mag? :)
Btw @ topic starter... Hier same story ;) same price same problems. |
Quote:
Graag 1e optie als dat mogelijk is.... ;) :thumbup: |
Quote:
Bedoel je mij? Ik ben zelf meer van iets meer recentere auto's en auto's met iets meer powerr :) Maar het is zeker wel een leuke project auto. Bluebastard heeft overigens de 1e optie :thumbup: |
Bericht voor Bluebastard (je PM box zit vol).
Beste Bas, Laat aub even weten of je morgen komt en zo ja, hoe laat. Heb helaas geen foto's van de auto. Carrosserie is in best een goede staat, heeft alleen een deukje in het achterpaneel onder de kofferklep. Zit al wel een nieuwe bumper op (daar zat ook een deuk). Verder geen roest. Interieur is ook netjes, zonder scheuren oid. groet Michel |
All times are GMT +1. The time now is 00:54. |