Welke velgen zijn dit?
Weet iemand welke velgen dit zijn? Ze lijken wat op Pirelli velgen vind ik.
Enige specs die ik heb: 6 x 14 ET 45 steek 108 |
Ori JIL met een VW onderdeelnummer en als het steek 108 is dan zijn het Audi velgen .
|
Bedankt :thumbup:
Enig idee of deze ook onder een Polo 2F passen, aangezien het Audi velgen zijn? |
Adapters moet lukken vanwege de hoge ET waarde . Omboren misschien ook mits de achterkant van de velg meewerkt .
|
Quote:
JIL zegt alleen dat ze goedgekeurd zijn voor de Japanse markt ;) Onderdeelnummer begint met 443, dus zijn bedoeld voor een Audi 100 Type 43. |
Quote:
och het is niet de eerste die denkt dat jil een type/merk is,en zeker niet de laatste;) |
Quote:
is sarcastisch bedoelt, daarvoor moet je al iets langer hier zitten.. http://www.volksforum.com/forum/sho...6&highlight=JIL |
Quote:
Ik denk niet dat er een verband bestaat tussen "hoe lang je hier zit" en sarcasme toepassen/begrijpen :thumbup: Wel grappig, dat topic trouwens :D |
Quote:
uiteraard wel.. is een oud topic en een paar jaar geleden kostelijk om gelachen |
komen onder een audi 80/90 rond 1987 ergens artikel niet meer beschikbaar volgens het vw/audi programma...
zat eerst ff verkeerd te kijken.... |
Quote:
Jajajajajaja... :tongue: :D |
Je mist alleen de centerkapjes dan.
|
Bedankt voor de foto, ziet er iets minder mooi uit dan ik verwacht had eigenlijk. :D
Misschien dat het zelfs leuker oogt zonder center caps. Hoeveel zouden deze velgen waard zijn als ze nog nooit gebruikt zijn? |
Net wat de gek er voor geven wil ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 14:25. |