Audi Norwegian Monoblocks 17"
Te koop:
Audi Norwegian Monoblocks 7,5x17 ET 40 5x112 Compleet met Audi naafkappen. Velgen zijn nieuw, zitten enkel wat lijmresten van stickers op. Vraagprijs: 500 euro |
Nu 2 sets te koop!
|
had je ook foto van.
hoe de gaten in de velg zijn geboord?? |
Ik zal vanmiddag ff een foto voor je maken, alles is gewoon origineel. Ik zal een foto vd voor en achterkant even maken!
|
Quote:
|
moet eerst maar naar 5x100 ombouwen.
want de velgen naar 4x100 omboren wil niet zie ik want van 4x100 naar 5x112 moet je dubbele spacers en dat wil ik niet. ik hou ff de verkoop topic in de gaten. p.s. bedankt voor de foto's |
Quote:
Is niet nodig. ze zijn ook van 4x100 naar 5x112 te verkrijgen. Gr |
Inderdaad! Waarom moeilijk...als het ook makkelijk kan ;)
|
met bout overlapping toch??
l |
Quote:
je bedoelt naafkappen? zie startpost, die zitten er bij :thumbup: |
Quote:
nee bedoel die spacers dan moet je bout overlapping hebben. want 4x100 past nooit in seek 5x112. overlapt dus sowieso 1 gat |
Je monteert volgens mij je adapter met steek 4x100 op je auto, dan zitten er nog 5 gaten in die dan de steek 5x112 hebben. Daar monteer je je velg op.
Mensen, correct me if i'm wrong! En vraag het anders hier op het forum dan even. |
je spacer staat maar met 3 bouten vast. een ombouw naar 5x100 vind ik persoonlijk netter en beter voor je gemoedsrust... |
Bedankt voor de informatie dieselken!
|
Quote:
Zit gewoon met 4 bouten vast hoor ;) kijk maar eens goed :thumbup: |
Ook bedankt weer voor de voorbeelden.
|
ok thx allemaal zal ff kijken.
wat ze kosten en hoeveel de diameters zijn. |
Quote:
Hoe zit die grote "plug" vastgeklemd dan volgens jou ?? :rolleyes: |
Spacer zit met 3 vast aan de naaf
Het wiel met 4 in die spacer en 1 aan de naaf Ziet er niet super uit, want die 5e,. die zit nooit vol aangetrokken precies goed. |
heren, kan deze discussie ergens anders dan in een verkooptopic gehouden worden aub,
|
All times are GMT +1. The time now is 03:45. |