![]() |
vw-gerrit
hallo allemaal
ik zou me ook maar effe voorstellen ik ben gerrit ben dakdekker van beroep en kom uit assen na vele verschillende vw's te hebben gereden heb ik vandaag maar weer een corrado gekocht het gaat om een 1.8 g60 maar de g-lader heeft plaats moeten maken voor een kompressor het is een oud beestje van 1989 kleur: zwart 16 inch artec velgen en schroefset verlaagt maar ik kan zeggen dat hij als de brandweer gaat zodra ik tijd heb om wat fotos te maken zal ik ze posten |
welkom. Heb zelf ook een corrado met kompressor gehad. Loopt inderdaad superhard. Alleen 1:4 en de nodige problemen met de kompressor-set-up ( poelie gebroken, daarna complete kompressor gaar), hebben mij toen doen besluiten, de corrado te verkopen. :rolleyes:
|
Welkom!
|
dag meneer uw hier ook met die bezineslurper:D:D:D:D:P:P:P
|
Al tijd gehad voor de foto's?
Ben benieuwd. :) |
hallo
hier wat foto's van de auto's die u nu heb en heb gehad in deze corrado rij ik nu ![]() deze caddy heb ik ook nog maar die staat in de schuur (weet nog niet wat ik daar mee ga doen) ![]() en dit zijn oude autos van mij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() deze is een beetje k*t aan zijn eind gekomen ![]() zo dus ![]() voor ![]() tussentijds ![]() ![]() na ![]() ![]() en hier wat auto's van mijn vrouw ![]() ![]() voor ![]() na ![]() |
Welkom hier en have funn
|
All times are GMT +1. The time now is 05:07. |