Intergrale velgen aangeboden
maat is 15 inch en 7J breed, ET heb ik nog niet kunnen vinden, maar passen prima op een scircco mk I ( dus ookgolf I, II etc etc ) zonder spacers etc.
steek is 4X98, en ik heb ze met schuifbouten gemonteerd zitten. hart is atzwart gespoten en daarna zijn de randen afgedraaid, zien er dus supr strak uit en zijn 100% schadevrij! bandenmaat die er omheen zit is 185-45-15, nagkang. nu met de sneeuw minder dan geen grip : :D maar met regen en droogweer zijn ze mij prima bevallen! banden zijn nieuw gekocht, en de hele combi heeft nu iets meer dan 1600 km onder mijn auto gezeten. Er is ook een thuiskomertje bij, exact het zelfde model, ook 15 inch, maar dan een dikke 3J breed :D dus een set van 4 plus thuiskomer. vraagprijs 550, incl schuifbouten. inruil beperkt mogenlijk. meer foto's volgen [IMG] [/IMG] |
nog te koop,
heb een bod van 350 zonder banden, maar liefts zo in 1 keer complete weg |
omdat ik erg geintereseerd ben in een aander setje wat hier op volksforum wordt aangeboden:
nu 475! compleet met alles. :) |
http://link.marktplaats.nl/337266314
schop! nu 450, of zonder banden voor 350 euries inruil 13 of 14 inch 8J breed is welkom! |
schop!
|
Schop :D
niemand iets apparts voor onder zn wagen? doe eens een bod! |
dussss.....
NU 350 met banden en schuifbouten of inruil set borbet A 16 inch 9J en 7.5J steek 4x100 hoeven niet in nieuwstaat te verkeren. |
Als je ze over een weekie of 2 nog hebt (en ik de UK overleefd heb) sta ik op je stoep
|
is prima, ik kom net terug uit ooltgensplaat :D was lekker weer vandaag :D
|
Nog steeds tekoop?
|
Topic kan op slot !!
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 03:54. |