Da-vid
Hoi ,
Bij deze wil ik me even voorstellen op dit forum! Mijn naam is David en woon/studeer op dit moment in Eindhoven voor Bouwkunde leraar! Ben 22 jaar en heb naast auto's en motoren zeilen en stappen als hobby... Autogeschiedenis 2x Peugeot 205, een Volvo en tot afgelopen Mei een Vento : Hierna even geen auto gehad omdat ik te druk was met studie + mijn andere hobby: De Ducati is reeds verkocht, maar hierboven zie je mijn GSX-R project waarmee ik nog druk bezig ben (iets voor komende zomer af te ronden). Heb 2 weken geleden een antraciete Golf Mk2 1.3i gekocht met 144k op de teller. Aangezien ik het onderhoud zoveel mogelijk zelf wil doen heb ik me aangemeld op dit forum! Heb al een mooi setje GTI achterlichtglaasjes gekocht en er zal nog wel meer verandert worden aan de Golf.. Foto's komen morgen! |
Welkom!
|
Thnx, Arne van scooterforum.net ofniet :P?
|
De beloofde foto's van de golf , poetsen heeft met dit weer toch geen zin..
Gti achterlichtjes gaan dit weekend erop! |
Leuke basis voor een projectje.
De Ducati zag er heel goed uit. Laatst nog een hele documentaire over het merk en de aanhang (Ducatista) op Discovery gezien. Welkom hier in ieder geval! |
Hey welkom hier,
Weer een brabo erbij en nog uit de buurt ook! Succes met het Golfje! |
thnx, die Duc was idd in nieuwstaat!
Je zou niet zeggen dat hij uit 95' was.. |
welkom hier,leuke golf:thumbup:
slider voorkapje staat leuk op je project;) |
Haha ja is idd een Slider voorkap :) komt nog xenon en ledjes in dus daarom zit er nog geen lamp in..
Verder de golf een beetje schoongemaakt na de pekel van afgelopen weken + de gti achterlichtjes gemonteerd. Tevens heeft hij vanaf komende week weer een jaartje APK :) (alleen remleidingen vervangen + aandrijfhoesje). tijd voor een verlaging + mooie velgjes ;) |
All times are GMT +1. The time now is 09:38. |