![]() |
Governor Mod
Afgelopen weekend weer heel wat bijgeleerd. Nu heb ik ook al vaak wat gelezen over de Governor Mod op een dieselpomp...dan kan hij lekker door blijven trekken in hoge toeren.
Het prencipie is mij wel duidelijk, de begrenzing wordt gewoon verlegd naar een hoger gebied. Op het net vindt je echter wel vele verschillende manieren, de ene doet het zo en de andere dan weer zo... Iemand enig idee of ervaringen te delen hoe ik het nu het beste aanpak. Voorbeeld nr1: Hierbij laten ze het kleine veertje weg (bovenaan in beeld) en steken de bus gewoon terug zonder veer. Vervolgens nog een aantal rondellen erbij... ![]() Voorbeeld nr2: zowel bij de lange als bij de korte veer iets bijgestoken. Bij de lange veer een moer M5 en bij de korte veer een rondel van 5mm. Bovenste is een standaard en onderste is de aangepaste ![]() En zo zijn er nog wel voorbeelden te vinden... |
hier is een hele mooie beschrijving, http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3107325
het komt er op neer als je de governor eruit heb, heb je 3 veren. ![]() In het verhaal van de link modificeren ze de middelste en en meest rechste veer. wat ik zowel overal heb gelezen is eigenlijk de meest rechtste veer de engiste waar je wat ringen tussen moet doen als je de rijeigenschappen wilt behouden maar tot over het hele toeren gebied meer diesel wilt en natuurlijk meer toeren. |
All times are GMT +1. The time now is 09:35. |