Even jullie mening gevraagd
ik ga van de week een afspraak maken bij de spuiter.
Omdat mijn achterklep wordt gespoten, ruitenwisser en logo worden weggehaald en nummerbord uistparing wordt kleiner gemaakt. en laat ook meteen mijn motorkap verlengen(booskijker) Alleen weet ik nog niet wat ik met de zwarte gedeelte`s en deurlijsten enzo moet doen in kleur laten spuiten of zo zwart maken? wat vinden jullie? laat maar weten... hier nog even foto van hoe het nu is. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
Zwart laten, dat vind ik mooier.
|
Quote:
x2 |
x3
René (Tiefleger) |
Zwart laten, zeker!
|
x5
|
Quote:
We waren net zo mooi aan het vermenigvuldigen :tongue: |
x6
|
oke dat dacht ik al maar zou iemand het voor mij kunnen photoshoppen??
want kan dat zelf niet egt:P en wat vonden jullie van de andere plannen dan |
ik zeg,alleen de wisser weg....
|
X7
|
Een strakke wagen, met nette zwarte lijsten vind ik net zo mooi als eentje waarbij alles is meegespoten. En aangezien het een vrij heftige kleur is... breekt dat zwarte IMO het geheel wel mooi.
Op een voorwaarde: wel het zwart netjes poetsen zodat het zo'n mooie glans krijgt! Succes ermee! |
indd mooi zwart laten en dat motorkap verlengen zou ik ook niet doen als et aan mij lag :wow:
|
Zwart laten maar inderdaad, het zwart moet er ook nieuw uitzien als je met een mooie strakke lak zit op de wagen.
|
Verlengde motorkap vind ik zelf ook heel mooi bij een MK3 mits je de duitse stijl opgaat. Dus lekker plat icm brede velgen :thumbup:
|
x8
|
x9
|
x10
|
Quote:
bij deze auto is het indd niet raar maar hoe je ze meestentijds ziet vind ik het niks :thumbup: |
Alles in kleur is niet mooi, is net een banaan met wielen :shake:
|
All times are GMT +1. The time now is 20:27. |