Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Kilometerstand aanpassen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=64335)

svennie 06-01-2010 15:27

Kilometerstand aanpassen

Hoi allemaal,

ik vroeg mij af of het mogelijk is om bij de teller van een Golf 3 de Kilomterstand aan te passen?
Ik heb nu namelijk een klok in plaats van een toerenteller en wil dus de teller gaan vervangen door een met toerenteller. Uiteraard wil ik dus mijn originele kilometerstand behouden, omdat die vrij laag is.
Kan dit? En zo ja, waar kan ik hiervoor terecht?

JOEY88 06-01-2010 22:27

Ik had hierover ook al een topic over geopend maar helaas nog geen antwoord op gekregen, dus ben benieuwd!

svennie 06-01-2010 22:47

Dat topic had ik helemaal niet gezien :redface:

Maar dus niemand die hier iets over kan vertellen?

mc gulf 08-01-2010 19:41

de km-stand corrigeren is mogelijk
bij mij in de buurt kan dat voor 50 euro voor wat oudere auto's

anders zou je even moet googlen op "kilometer correctie" om in joun buurt iemand te vinden die dat doet, want er zijn er meer dan je denkt.

succes gr mc gulf :thumbup:

The Skinnmeister 08-01-2010 20:27

Quote:
Originally Posted by mc gulf
de km-stand corrigeren is mogelijk
bij mij in de buurt kan dat voor 50 euro voor wat oudere auto's

anders zou je even moet googlen op "kilometer correctie" om in joun buurt iemand te vinden die dat doet, want er zijn er meer dan je denkt.

succes gr mc gulf :thumbup:

Yep heb ik ook al een keer gedaan idd voor €50,- klaar terwijl je wacht.
Je moet de teller dan wel uitgebouwd hebben :thumbup:

svennie 01-02-2010 13:18

Even in dit topic doorgaan dan maar.
Ik ben dus nog steeds op zoek naar een nette teller met toerenteller voor mijn Golf 3.
Nu heb ik er dus al een aantal gevonden enzo. Maar nu heb ik hier weer een vraag over. Ik weet inmiddels dat je ongeveer dezelfde moet hebben als het origineel. Dus qua motorinhoud bedoel ik dan.
Maar nu heb ik een teller gevonden, maar die heeft MFA erop. Kan ik die toch gewoon bij mij inbouwen?

gbgolf2 02-02-2010 07:58

heb je digitaal kmstand weergeving of met die draai cijfers:D als met draaicijfers is niet zo moeilijk!

svennie 02-02-2010 23:05

Quote:
Originally Posted by gbgolf2
heb je digitaal kmstand weergeving of met die draai cijfers:D als met draaicijfers is niet zo moeilijk!

uiteraard digitaal.
Maar niemand die dat weet met die MFA of dat wat uit maakt?

Kortooms 03-02-2010 10:48

Heeft er iemand toevallig nog zo'n LCD schempje liggen voor de kilometerstand? Die van mij is stuk. Het is wel een Golf 3 GT uitvoering en is net iets anders dan een GL uitvoering. De pootjes wijken iets af...

svennie 05-02-2010 10:28

Maar nu heb ik een teller gevonden, maar die heeft MFA erop. Kan ik die toch gewoon bij mij inbouwen?

All times are GMT +1. The time now is 21:04.