Eerste mk3, een Pink Floyd !
Nou, ik wil m'n golfje hier eens laten zien, weet niet of die goed staat, maar dan mogen de mods het topic best verplaatsen :thumbup:
Ik ben dus Richard, 19 jaar (over 2 week 20) woon in Hoogkerk, 4km naast Groningen en heb afgelopen zaterdag dit golfje opgehaald :D betreft een pink floyd editie, 1800i motor, net geen 2 ton op de teller, nieuwe bandjes en apk sinds 30-12 ding is in nette staat op 3 roestplekjes na (achterklep is hard) verder doet alles het perfect, zelfs alle boekjes en papieren zitten erbij :D en dat voor 850 euro, prima koopje dacht ik zo :cool: paar foto's! meer foto's komen wel wanneer 'ie schoon is :rolleyes: en ja, schroefset ligt al klaar, wacht ik nog even mee tot het voorjaar ;) Wat vinden jullie ervan, nog handige tips voor me? :D |
Welkom, leuke wagen. 850e is echt een koopje.
|
nette auto!! Helemaal voor die knaken!
Veel plezier ermee!! Is het eigenlijk een 75 of 90 pk 1800?? Vooral de 90 pk is een erg fijne en betrouwbare motor.... |
Pink Floyd ROCKS !!
:thumbup: |
koopje van het jaar ! Mooie wagen..
|
goeie deal zo te lezen en te zien.
veel plezier en veilige kilometers er mee |
Bedankt voor de leuke reacties! :)
Quote:
Het is de 90pk versie :thumbup: fijn te horen dat het een betrouwbare motor is, moet er dagelijks 100 km mee rijden, dus beetje betrouwbaarheid kan dan geen kwaad :tongue: Het rijd echt heerlijk, vooral de stuurbekrachtiging is leuk, dit had ik op m'n oude polo'93 niet, wat een verschil :D Alleen de bestuurdersstoel wil niet naar voren klappen, is dat een bekend probleem? |
nette car man en zeker mooie prijs. ik vind donkere voor en achterbumpers zekers retro stoer.
veel plezier ermee en veilige kilometers gr. ivo |
Aah nog meer van dat Puchforum tuig hier
|
Quote:
Kan zijn dat het kabeltje is losgegaan binnenin de stoel. Is wel te fixen, maar moet je wel even de stoel gedeeltelijk loshalen denk ik. |
All times are GMT +1. The time now is 20:50. |