Kortsluiting-1900diesel
Hallo
Mijn-Golf3-heeft-kortsluiting-gemaakt,in-het-gloeisysteem-omdat-het-ijzeren-stripje-tegen-slangenklem-van-de-waterslang-aan-zat-waardoor-oa-de-oliesensor-begon-te-roken. Vervolgens-werkte-er-niks-meer-op-de-teller,alleen-de-verlichting-nog-en-op-van-contact-de-kmstand-en-tijd-op-contact-gaf-dat-ook-niks-meer-aan Auto-wou-eerst-nog-wel-aanslaan,maar-nu-ook-niet-meer. voorgloeien-deed-ie-ook-niet-meer En-starten-met-draad-op-de-plus-van-accu-en-de-gloeispiralen-deed-ie-nog-wel-maar-nu-ook-niet-meer Ik-heb-het-startrelais-gecontroleerd-en-omgewisseld-geen-verschil-alle-verzekering-nagecontroleerd De-gloeispiralen-krijgen-geen-stroom-zou-er-een-draad-kortsluiting-hebben-gemaakt?-ik-kan-het-niet-vinden..ben-niet-zo-technisch-op-dat-gebied! Als-iemand-het-weet-hartelijk-bedankt-alvast:) |
|
misschien zijn er door de kortsluiting een aantal draden doorgebrand controleer deze, en controleer ook je massa van je accu naar je motorblok toe.
ook de + van de accu naar de startmotor/ dynamo |
Is-het-moeilijk-om-nieuwe-kabelboom-erin-te-zetten?
En-heeft-iemand-een-elektrisch-schema?-dan-kan-ik-uitvinden-waar-alles-op-aangesloten-zit Alvast-bedankt!:) |
check de link in mijn signature, op die site staan elektrische schema's van vrijwel alle volkswagens. En kabelboom is te doen maar alsog veel werk.
|
All times are GMT +1. The time now is 16:57. |