66'er Combi "resto" project
Hier dan nog maar weeeeer een busprojectje erbij :D
Deze Combi zal een geheel nieuw eigenbouw RVS buizenchassis krijgen. Voorzien van 911 voorwielophanging,993 veerpoten,944 torsiebuis,911 draagarmen, 996 turbo schijven en 996 Carrera2 remklauwen. Maandagavond 6 december was de start van de bouw van het chassis. |
En ik maar denken dat het echt voor de BBQ was!
:D |
Ben JIJ het echt!!! :cool:
Goed Bezig!! :biggrin: Echt vet man!! :p |
Is dat een Barndoor ?
|
I don't see any door.
|
Ik heb gisterenavond de BBQ steunen gezien die eronder gaan komen en het ziet er veelbelovend uit!
|
komt er ook een 9xx blokkie in te hangen ??
|
928 middenmotor geen idee? :D
|
jongens,Mac Gyver is er allang uit wat hij wil :D
|
hij weet het, jij schijnt het te wetem, nu wij nog!
ligt eens een tipje van de sluier op |
ik "lever" de onderdelen (onderstel,remmen,wielen,plaatwerk,toebehoren,moto ronderdelen),
dus ik weet precies hoe deze combi eruit gaat zien !! :D Laat ik het zo stellen,de body blijft VW spijlbus,daarbinen en daaronder wordt het Porsche. Nou ja,een klein tipje dan .... alleen het motorcarter is nog VW :rolleyes: |
Ik heb het ook gezien!! wordt leukkkkk!!!
|
Quote:
Hehe, eindelijk eens een T1 bus met een snelle type 4 erin. Daarna moet het lidmaatschap van de BWA club verkrijgen toch een eitje zijn ;) Groeten, Walter |
911 zuigers en cylinders ?? (die schijn je voor bijna niks als goeie gebruikte te kunnen scoren)
|
Quote:
Walter,dit plaatje moet jouw bekend voorkomen ;) |
Is dat de oud ijzer bak ? :D
Wat is de BWA club ? Of haal ik nu Rick James uit zijn graf ? |
Quote:
Gert BWA staat voor Busses With Attitude.. |
of Bays With Awnings (pano's met een voortent)
moet je je voortent op kunnen zetten in minder dan 18 minuten ! :-) dat 'oud ijzer' op de foto, dat is een stukkie porsche dat er aan het carter hangt ?? (daar ben ik niet zo in thuis) |
Quote:
Jajajaja hehe, ik had al zo'n vermoeden, maar dacht ook dat je dat misschien zelf in een eigen auto wilde inbouwen. Je weet dat 'wij' met nog betere dan de 911 koppen bezig zijn he: (http://www.apfelbeck.nl) Daar hoef je dan ook de cylinderkopbouten op je carter niet voor te verplaatsen :D Voor Gert: Tot de BWA club wordt je pas toegelaten als je met je bus de 1/4 mile binnen de 18,0 seconden aflegt... Wordt erg leuk zo te horen allemaal. Groeten, Walter |
Cool project!
Toch geen middenmotor? Zoiets hoorde ik eerst............... |
All times are GMT +1. The time now is 04:25. |