![]() |
Project Polocoupé
Hallo
Zoals op de foto's was mijn polo vorig jaar. Nu tijdens de winter ben ik weer volop bezig! -rolbeugel ligt klaar -heb andere voorzetels -alles in leer en alcantara -Andere wielen -Muziek is besteld -... Geef jullie mening ook maar eens!? ![]() ![]() ![]() ![]() |
laatste foto op ranst? :)
heb het normaal niet zo voor polo's , maar deze is wel een hele mooie! |
Strakke polo. Alleen vind ik het niet zo mooi dat de knipperlichten weg zijn. Ook staan de wielen wat ver naar buiten. Maar dat is mijn mening verder mooie auto.
Arjan |
Mooie polo.
Ik ken die precies ergens van, rijd die niet veel in Kuringen/Kermt rond? Voor de Nederlandse lezers onder jullie: dat ligt in België, dicht bij Hasselt ;) |
Met zo'n bumper ben ik dus ook bezig.... ik pm je ff om wat tips los te peuteren ;)
|
sow lekker breed! :D :shock:
supper polotje! |
Die achterkant is mooi, gewoon dat hele aanzicht zag maar, knipperlichten vind ik ook niet zo, maar is een mening he!
|
zijn jouw randen uit geklopt of zitten er andere vw randen aan?????
wil de mijne namelijk zo ver mogelijk uit kloppen maar lijkt me dat ze met uit kloppen niet zo mooi eruit komen. of is het wel! verders is dit toch echt wel een geile polo hoor.. mooie velgjes.. die waren toch te koop? mvg richard-polo |
-Yep laatste foto is op ranst
-@ aldo: nope ik ben van de kanten van Brussel -@ polopower: PM verstuurd -@ Richard: Vooraan zijn de randen op het maximum uitgeklopt.Achteraan is er een stuk opgelast! (gewoon carrosserieplaat mooi in de vorm gemaakt en opgelast! En de velgen zijn verkocht.Heb nieuwe besteld! |
Strakke polo! En glad :)
|
Een deel van mijn muziekinstalatie is aangekomen!
Nu wacht ik nogop de versterker! (helix A4 competition) ![]() ![]() |
helix is goed spul, heb zo er een setje speakers van gekocht voor 80 euro. komt lekker lawaai uit, zelfs zonder versterker 8)
|
Ziet er mooi uit hoor. Voorbumper is ook wel apart. ben benieuwd naar het eindresultaat.
|
Polo is klaar!!!
Hallo
Na een hele tijd niets meer van mij te laten horen zal ik terug eens wat fotos posten! De polo is klaar en heeft zijn reis naar WORTHERSEE overleefd! :) Hier zijn wat fotos! ![]() ![]() ![]() Greetz Kevin |
super die kleur en de wielen en interieur.................alleen de voorknippers weg is wat minder.
|
mooie polo, en vette wieltjes!
Groetjes, Nick |
die stoelen zijn geniaal....
|
Quote:
Idd, en met bijpassend stuur. :cool: |
een van de mooiere belgische wagens!!!!
|
Zwaar vette polo, interieur ziet er ook errug strak uit. Petje af
|
All times are GMT +1. The time now is 22:28. |