al bundy (update: mk2 gekocht!)
Hallo Vw rijders:
Ik zal mij even voorstellen: Ik ben sander 33 jaar uit uden, getrouwd, 2 mooie dochters. ik heb als dagelijkse auto altijd @p%l gereden ( je mag hier niet vloeken :D ) tot ik in 2006 mijn golf TDI kocht, 130 paardjes onder de kap en 6 versnellingen... Heerlijk. Ik bezit op dit moment ook 4 mini's , heb ik er eigenlijk altijd bij gehad. Nu ga ik wat mini's opruimen, en wil een golf 2 of jetta aanschaffen (belastingvrij) en daar een heerlijke TDI in gaan bouwen. Ik heb begrepen dat het rdw omkeuren niet zoveel meer voorstelt. TZT zal ik daar een topic over openen |
Van Harte Welkom! :thumbup:
Misschien leuk om wat foto's te posten (ook van de mini's :D ) Groeten. |
welkom , en we weten het hé :postpics: :D
|
Quote:
Welkom ! Leuk idee om er een tdi dan in te bouwen ,maar let wel dat volgens het laatste nieuws de rdw regels vanaf 1 mei weer worden gewijzigd ! |
Mijn website: www.mini1300.nl Gaat de rdw de regels weer veranderen ? ze weten hier ook niet wat ze willen.... |
Quote:
Het blijven ambtenaren . . . . Wel leuk om te zien dat een MINI van . . . GROTER is dan een (SL)opel Corsa :D PS : welkom hier . . . :thumbup: |
Quote:
Weet je zeker dat het mei is en niet eerder? Hoorde verhalen van eerder namenlijk. Ontopic,Welkom hier al bundy :) |
Hoera bijn mijn rode mini kwijt :) :tongue:
nu op zoek naar een mk2 van 84,85,86, liefst orgineel hollander, als er iemand iets weet,houd ik mij aanbevolen. Maar wat gaat er veranderen bij de RDW ? |
Yes vandaag mijn MK2 opgehaald,
orgineel nederlands kenteken bijna belastingvrij: Hier foto's van opa met zijn kleinzoon op pad :screwy: Toch lekker als je wat koppel hebt :D geen enkele moeite met 1400 kg onze IV Nu op zoek naar een golf diesel als donor. |
De mk2 is gisteren (dinsdag) ook goedgekeurd voor de apk :D
helemaal niks mis mee alleen de handrem moest gangbaar gemaakt worden. Nu kan ik rijden ! over een half jaar is de auto belastingvrij, dus ik ga nu zoeken naar een donor diesel, en van de zomer ombouwen. |
All times are GMT +1. The time now is 02:52. |