![]() |
Climate controle gaat niet uit of aan!?
Vandaag kwam ik er achter dat m'n Climate control niet meer aan of uit gaat... Voorheen hoorde je een duidelijk verschil bij het aan- of uitzetten (motorbelasting). Dit hoor ik niet meer, en ik kan ook niet echt beoordelen of ie nu aan of uit staat :tongue:
Kan dit iets te maken hebben met de buitentemperatuur (onder 0), of moet het systeem opnieuw gevuld worden..? Ik heb vorige winter nergens last van gehad, daarom leek de buitentemperatuur me niet echt een mogelijkheid.. :) |
Quote:
Heeft met het weer te maken volgens mij onder een bepaalde temperatuur werk de climate control niet meer. Toevalig vandaag met een collega over gehad en die vertelde mij dat. |
Okay, bedankt voor de info. Ff checken wanneer het weer wat warmer is :)
|
-5 is de grens volgens mij.
|
Hmm, dat is vreemd... want op het display heb ik het nog niet kouder dan -4 gezien.
|
Afgelopen dagen is er ook wel eens +3 op het display gekomen, maar dan werkt de clima nog niet. Misschien dat er een zekering uit ligt, dat heb ik nog niet gecontroleerd, anders denk ik dat ie een keer opnieuw gevuld moet worden. :)
|
ff uitlezen...?? Misschien ergens n foutje?
Zou me idd voior kunnen stellen dat als de druk in het systeem TE laag is je dan niet meer in kunt schakelen, als beveiliging |
Dat is een goeie.. morgen even doen :)
Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht :redface: |
volgens mij is dat al bij de +4 graden dat ie niet meer aan gaat
|
Als je clima paneel knipperd dan heb je een storing. Zo niet , denk ik gewoon dat het de buitentemp. is.
De panelen gaan wel vaak stuk van passat.... |
Er knipperd niks.. Qua functionaliteit merk je ook niks, alle knoppen werken ook gewoon. Het enige wat ik opmerk, is dat ik niet meer hoor dat de motor belast of onbelast wordt... Of ie koud word weet ik niet, aangezien het buiten kouder is :tongue:
|
Volgens mij schakelt hij onder de +5 uit...
Of misschien dat er te weinig koudemiddel inzit.. |
Clima werkt weer. Vandaag gaf de temp meter +4 aan, en bij het in- en uitschakelen van de Econ knop werd de motor belast.
|
Ik kwam hier nog iets tegen om het airco "probleem" te bevestigen; http://wiki.tdiclub.nl/Airco
|
All times are GMT +1. The time now is 16:10. |