![]() |
Golf 3 1.6 Atlanta Sport 1996. Nu 1500 Euro!
Hierbij bied ik mijn Volkswagen Golf 3 te koop aan.
Auto is van het bouwjaar 1996. Handgeschakeld 3 Deurs Benzine Kleur is Dragon Green. Motorblok is een 1.6 AFT motor. Een speciale 1600 motor met std. 100PK. Vorige maand nieuwe waterpomp gemonteerd en multiriemen vervangen. Ook gelijk een groter onderhoudsbeurt gedaan. Kmstand van de motor is op dit moment 240.000KM. - Interieur luchtfilter - Olie Oliefilter - Bougies - Luchtfilter - Nieuwe einddemper - V-Maxx schroefset gemonteerd - G60 Sebring velgen - Sportstuurtje - Luchtmassameter - Nieuwe normale ruitenwisserbladen voor en achter Het is een leuke auto voor beginnend bestuurder om het mee te leren. 21 November Tandriem vervangen. Hierbij zijn de krukaskeering, tussenaskeering en nokkenas keering mee vervangen. Waterpomp was net vervangen, uiteraard nieuw koelvloeistof erin. Verkoop met nieuwe APK geen probleem. Vraagprijs 2000 euro, zonder verbreed staal. Dan wordt de auto gewoon verkocht op de Sebring velgen. Inruil Golf 1 mogelijk, Geen automaat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Inruil Cabrio mogelijk.
|
Andere rechterdeur gekocht zonder roest erop, die komt er vrijdag in te hangen.
Dus lelijke plek op rechterdeur opgelost! |
Quote:
Ruil met mijn cabrio mogelijk dan?? |
Jazeker! PB gestuurd!
|
Nu prijsverlaging naar 1750 euro!
Zit nu ook een RVS uitlaat systeem onder vanaf het spruitstuk! |
Upje! 1500 euro!
|
waar is deze auto te bekijken?
|
Dronten of Emmeloord.
|
Up!
Nu met nieuwe APK! |
Up! Eventueel met verbreed staal te koop in overleg!
|
Up!
|
Nu voor 1000 euro op te halen, voor zaterdag, anders wordt hij ingeruild.
|
All times are GMT +1. The time now is 08:01. |