Polo 6N zelfde als 6N2?
Hallo,
Mijn broer wil graag zijn polo 6N iets laten zakken. Nu kan ik voor hem een verlagingsset krijgen. Deze heeft alleen onder een 6N2 gezeten. Past deze set ook onder een 6N? Groeten Siem |
volgens mij past dat niet
|
Zal heus wel passen....carrosserie is gewoon hetzelfde,op enkele modificaties aan de buitenkant na...
|
Wil het wel graag zeker weten. Het is best een duur setje en als het dan niet past zal het jammer zijn van het geld en de moeite.
Misschien dat er iemand ervaring mee heeft? In ieder geval bedankt voor de al gegeven reacties... |
Nee ik weet bijna 100% zeker dat het niet hetzelfde is, ze passen wel, maar hij zou dan veel lager/hoger komen te liggen..
|
Quote:
Deze set zal niet zomaar passen. Achter past wel alleen voor is anders aan de bovenkant. :thumbup: |
achter is zelfde
voopoten zijn de bovenste bevestiging anders 6n zit met 1 centrale moer vast zoals een golf 2 enzo 6n2 zit bvenaan met 3 bouten vast aan de veerpoothuis |
Past wel, ik heb namelijk onder mijn 6N ook een 6N2 schroefset gehad, achter past 1 op 1, voorste poten moet je je 6N schotel en veerpootlager etc. overzetten, dan past hij eronder. En qua hoogte maakt het niets uit, die afstanden zijn bij 6N en 6N2 nagenoeg gelijk gebleven dat je daar echt niet veel van zult merken, en al helemaal niet bij een schroefset.
|
All times are GMT +1. The time now is 00:16. |