![]() |
member opmerking
hey
wist niet juist waar te zetten. dus zet ik ze hier maar. mijn broer (vw_derby) probeerd al weken hier te antwoorden op zijn project bij watergekoelde projecten. hij kan dus inloggen maar geen topic openen of reply's plaatsen. kunnen de moderators ofzo dit oplossen. want hij kan dus niets doen op het forum dit krijgt hij indien hij op reply of voor een nieuwe topic te openen vw_derby, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons: Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system? If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation. |
vreemd, heb in het admin panel gekeken maar zie niks raars aan zijn account. we moeten even wachten tot Marc of Niels dit zien. die kunnen je waarschijnlijk wel helpen.
komt goed |
Voor ozver ik kan zien is hij niet aangemeld als member, dus zal hij ook geen reply's kunne plaatsen. Even proberen opnieuw aan te melden en dan vervolgens nog eens proberen te reageren. Misschien is er iets fout gegaan of heeft hij zelf wellicht iets fout gedaan
|
ja inderdaad, volgens mij heeft hij zijn aanmeld email nooit bevestigd
wat je kan proberen is een nieuw password aanvragen en dat dan bevestigen, of kijken of die originele bevestiging nog ergens in z'n email staat. andere oplossing heb ik nu ook nog even niet. |
mensen het is in orde deze topic mag dicht.
ja volgens mij (golf-classic) heeft men broer die e mail gewoon eens verwijdert zonder op die link te klikken maar vond dan zo raar dat die dan ingelogt geraakte bij meeste forums kun je dat dan niet. maar tis dus in orde wat heb ik gedaan wel bij user control heb ik een nieuw paswoord ingegeven + een ander e mail adres zodat ik ze zelf kan bevestigen want men broer slaapt nu en regel ik dat nu zelf maar eventjes he tis dus in orde morgen kan hij begingen te posten ze thx :p |
kijk, perfect geregeld... topic gesloten :p
happy posting |
All times are GMT +1. The time now is 16:44. |