Nieuwe trend zeker......... vraagprijsinformatie?
|
€189.532,63
Ongeveer... |
Quote:
:D die ,63 cent ...laaste winst |
Rond de 1250 euro zou ik schatten. Alleen ben je bij dit soort auto's meestal afhankelijk van wat iemand er voor wilt geven, maar ook andersom mag je er natuurlijk voor vragen wat je wilt.
|
Valt mee dat er nog geen ' interessepeiling ' op los gelaten wordt, dat is pas irritant! Je verkoopt wel of niet toch? Of misschien, evt, bij interesse, als iemand...? :D
Een blik op marktplaats zal je al snel een gemiddelde marktwaarde geven lijkt me? Zo te zien staat de auto nog maar een half jaar op je naam, als je er niet belachelijk veel onderhoudskosten aan hebt gemaakt dan zal je aanschafprijs van toen waarschijnlijk nu nog wel een reele waarde zijn? Als je hem goedkoop hebt gekocht en je wilt er wat aan verdienen kun je op mp altijd adverteren met een bieden vanaf prijs, kun je altijd zien wat men er voor over heeft. |
Nja, effe samenvatten:
Niet de dikste motor Geen zeldzaam bouwjaar (niet klassiek, en ook niet lekker jong) Schuifdak is meestal ook geen pluspunt Niet van de eerste eigenaar Geen echt bijzonder lage km-stand (understatement? :D ) Het enige dat ik leuk vind aan de auto is de kleur, en het feit dat de bumpers meegespoten zijn, zoals het ernaar uit ziet af fabriek. Verder is er niet echt iets aan de auto dat mij zou doen besluiten meer dan 500 euro neer te leggen. Het is niet bepaald een barnfind / klassieker / bijzonder model / vondst van de eeuw / concoursstaat / resto / retro / gti / weet ik wat meer. Gewoon een leuk Golfje met chromen biesjes rond de ramen en een stuurbekrachtiging. |
Quote:
Als eerste het was gewoon een vraag, Ik lees veel mee op het forum. Inmiddels divers golfjes versleten. Je ziet veel verschillende vraagprijzen op MP maar ook op het Forum. Kortom even info vragen is blijkbaar niet de bedoeling?? |
Het gaat er gewoon om dat dit meer verkapte veilingen zijn dan vragen om info. Als je wilt zien wat mensen bieden voor je auto kun je hem beter op MP zetten, al stelt een bod daar ook geen fluit voor.
Ik zie het nut gewoon niet in van zoiets als dit. Als je wilt weten of je de Golf kwijt komt voor een bedrag waarvoor jij hem kwijt wilt, zet hem dan gewoon te koop. |
Met deze kmstand en gebruikerssporen zal hij niet meer dan 500 opleveren denk ik...
|
Quote:
Origineel wel, lijkt me. Maar ontopic, ik vind het een 'rare' auto, ziet er bij elkaar geraapt uit. 5 a 600 euro lijkt me idd een nette prijs. |
Quote:
:thumbup: Gebeurt laatste tijd heel vaak hier. Interessepeiling :screwy: maar stiekum wel verkopen zonder dat een prijs in de adv staat terwijl dat verplicht is. |
om dat er apk op zit zou ik zeggen 450 euro
het is en blijft een oude bak met veel km :) |
jup, de mijne is bijna hetzelfde uitgerust en aantal km's (- str bekr. en C.V.) Maar wel van '86, dus wordt belastingvrij, puntgaaf bruin interieur (zeldzaam) en v.v. goedlopend GX blok, en alles origineel. En dat kostte me ook 450 op MP, dus om nou hier meer voor te gaan vragen... Ik zou er iig minder voor over hebben omdat het ook nog ns n nieuw type is.
|
heb voor die van mij ook 450 betaald, januari wegenbelastingvrij.
167000 km, geen roest. perfecte staat. vol jaar apk. geniet er iedere dag van, heerlijk autotje! |
Mijne kostte 100 euro, en niks meer hoeven doen voor de nieuwe apk, buiten 5 tientjes betalen aan de keurmeester. Heb er een dik jaar / kleine twee jaar met plezier mee geregen, behoorlijk km's gemaakt, en toen heb ik door te "sportief" rijden de motor opgeblazen. :D
Voor 500 euro had ik de auto al met een nieuwe schroefset verlaagd, van andere velgen en nieuwe banden voorzien, nieuwe bumpers gekocht en een Recaro interieurtje d'r in zitten. :D:D:D |
jij bent weer het andere uiterste.. denk dat 600 netjes is voor deze.
|
Quote:
:eek: |
Quote:
Quote:
;) |
't gaat erom dat je het woord gebruikt Chrissie, een golf 2 is zoieso nooit retro.. toch? :D
|
All times are GMT +1. The time now is 18:17. |