![]() |
Audi S6 20v turbo / Daily boot drive
Wil mijn nieuwe daily hier ook even voorstellen. Geen VW, maar de meeste mensen kunnen dit wel waarderen denk ik :) Vandaag mijn rijbewijs weer opgehaald na een inhouding van 4 maand. Vorige daily was een 323ti compact die ik iets van 3 maand geleden verkocht heb. Gekeken bij een Jetta uit `86 een Polo uit `91 en een e21 315i uit `83. Maar toch maar gekozen voor een Audi S6 2.2 20v Turbo Quattro uit `96 :D
Things to do: - nieuwe remblokken voor - beide handremkabels - rubber draagarm rechtsvoor - 4 nieuwe banden - en nog een stuk of 10 kleinere dingen - apk .. die is al een tijdje verlopen :rolleyes: - bovenstaande punten was de prijs ook naar ;) Auto heeft iets van 2 jaar stil gestaan met kapotte automaatbak. ![]() Ding fixen en dan volop genieten van het beste geluid wat er is. 5 cilinder ftw ! :thumbup: |
mooie aanwinst, maar 1 foto doen we het hier niet voor natuurlijk ;)
gr. Martijn |
Supervet ding hoor.
|
Mooie aanwinst Lieuwe! Wel een beetje rustig aan doen met rijden, met dit speelgoed raak je zo jouw rijbewijs kwijt :D
|
Heel vet. Hopelijk laat je hem wel iets zakken?
|
hahahaha.. join the club lieuwe.. ik heb misschien wel wat dingetjes voor je( kan sommige dingen goedkoop voor je regelen)
bmw--> s6 20v turbo.. the way to go |
Weer een VAG auto, en wat voor een! ;)
Stoer ding Lieuwe! :thumbup: |
Stoere bak !!
|
Zakken chippen en genieten. Ziet er erg leuk uit.
Gr Ronnie |
Heerlijke wagen dit. Veel plezier......
|
Vette bak man, maar wel weer een gevaar voor dat roze pasje/papiertje ;)
Veel plezier er mee! |
Sjezus wat een bak :eek: Die ruimte heb je ook wel nodig :tongue:
|
Thanks. Moet me idd de komende tijd maar wat inhouden. Ben allang blij dat ik mijn rbw weer heb :D
Komen wat smallere en plattere banden op de velgen en de auto wordt nog voorzien van een set H&R veren voor een nette verlaging. Voor de rest eerst niet al teveel ruige plannen, maar wat niet is kan nog komen ;) Binnenkort wel wat meer pics ! |
das pas een dikke daily :cool:
|
datis een heel lief autotje
|
Dat is best vet zeg! Ik zou zeggen: gooi die maar snel omlaag! dan wordt ie nog mooier!
|
leuke audi succes er mee.
|
Vette bak, stuk beter dan die BMW imho ;)
Hoe is dat eigenlijk om 4 maanden je rijbewijs kwijt te zijn? Elke keer iemand lief aankijken of ie rijdt en veel fietsen? :tongue: |
Nette bak, fijn hé zo'n 5 cilinder roffel ;)
Veel succes met de plannen. |
Dikke bak lieuwe! Veel plezier ermee :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 16:40. |