Tittentacho met 1 en 2 teller wisselen
Hoi,
Ik heb een Golf met deze tittentacho. Is het mogelijk deze te verwisselen met deze tittentacho zonder een compleet nieuw dash te moeten kopen. Met vriendelijke groet, Dennis |
Jahoor, dat past gewoon in je huidige dash.
|
Hoi heb jij een golfje van omstreeks 1979 dan is die zo aan te sluiten zonder extra draaden te trekken....zie link na schema
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/In...rument.html#fkt heb het zelf ook gedaan voor 2 weken geleden met suc6 verder past hij zou in je dashboard succsessssss |
is het gelukt ?
|
Quote:
Hey Gizmo, Bedankt voor je reactie. Ik moet hem nog binnen krijgen, Moet nog vanuit Duitsland komen. :screwy: Dennis :cool: |
oke suc 6 er mee
groet |
Hebben alle tittentacho's dezelfde aansluiting of zit hier verschil in.
De aansluiting zijn anders n.l. (onder is mijn oude) |
Weet iemand of tittentacho's met toerenteller met verschillende aansluiten geleverd zijn, of moet ik opzoek naar een verloopstekker of iets dergelijks?
|
titte tacho van of voor 78 schijnt verschillend te zijn ???
|
Quote:
Ja ik heb nu een tittentacho uit een 79'er Golf die past (zonder toerenteller) en wil er eentje uit een swallowtail en die heeft een andere aansluiting (met toerenteller). Maar alle andere tittentacho's op internet met toerenteller die ik heb gezien hebben die aansluiting. Dus ben een beetje ten einde raad. |
Voorzichtige bump.
|
die van ons kwam uit een 79er cabriolet en plug and play
op temparaturrmeter na maar dat ligt denk ik aan zender op blok verder alles werkend |
Quote:
Hey, even een vraagje, hoe krijg je dat er in godsnaam uit? mijn kilometerteller werkt niet meer en ik zou hem er graag uitnemen maar ik weet niet langs waar... |
je hebt tellers met 10 polige en met 14 polige aansluiting.
Je oude is een 14 polige, en je nieuwe 10 polig, dat gaat niet passen. Dubbele tittntacho's zijn er ook met 14 polige, die zijn plug & play |
volgens mij zijn die 14 polige de nieuwste in rij
de 10 polige kwamen onder andere in de swallow voor tot 74`78 dan heb je ook nog 12 pins korte tijd zie schema wat hier boven wordt aangegeven exc als ik het mis heb |
All times are GMT +1. The time now is 14:10. |