info ??? van g60 naar compressor
He hallo
ik heb van gerben een eaton compressor gekocht die gaan we op de auto van mn broertje bouwen nu heb ik kleine vragen wat moet ik met de olie leiding doen van de g lader van gerben hoorde ik dat de eaton zelfsmering heeft en alle andere info is ook van harte welkom :rolleyes: |
Afdoppen
|
idd afdoppen:thumbup:
rustig de riem even uitlijnen,steun fabrieken,luchtleidingen in elkaar flansen en blazen;) like i said andy,het wijst zichzelf:thumbup: |
ja logisch. Had het kunnen weten dat jij t wist gerben thanks voor de info. Gr
|
ik zou hem er niet eens op bouwen tenzij je een eaton m90 heb.
eatons lopen ook stuk vooral door die eigen smering,en de tandwielen brokkelen na verloop van tijd af wanneer je hem aldoor contine laat draaien. en je lever aanzienlijk in op je vermogen. ook omdat dit een blower is en een g lader een compressor. |
nou een kennis van me heeft 2jaar lang geen enkel probleem gehad met een corrado met die combi. Prima ding. Een mercedes van een vriendin rijdt al 141000km met een m64 gewoon onderhoud plegen niks aan de hand.
|
Quote:
nee het is eigenlijk een koelvin,maar ze noemen het kompressor:screwy: en bij mercedes draait deze ook continu,er zijn wel types die geregeld worden met magneetkoppeling maar dit type word bij een benz met kleppen geregeld. en hoezo vermogen inleveren,ik heb er op m'n golf een laaddruk van 1.2 mee gehaald,lijkt me genoeg? heb van andy begrepen dat ie na de ombouw linea recta richting JD gaat,dus zal wel goed komen:thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 23:21. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.