Jetta 1 GOEDKOOP!!
Hallo,
Ik heb deze jetta gezien: http://www.speurders.nl/overzicht/a...prijs&q=jetta+1 Hij vraagt €350. Een maand geleden €500. Iets zegt mij dat er iets flink mis aan die auto. er zit roest op , maar ik zal wel de dorpels , wielkasten, vulgat tank. moeten lassen. Maar ik heb die man gemailt, en kon hem voor 275 komen halen. Maar heb geen zin om 200 km te rijden en dan bij iets aan te komen en dat het erger is dan dat ik al dacht!Heb wel foto's gekregen van de auto maar heb het gevoel dat er meer aan de hand is. Ligt ook nog een 1.6 blok in van een golf 2. (met 144000 km ongeveer, on-aantoonbaar!) Nu vind ik het ook raar dat er koelvloeistof kannetjes in de kofferbak liggen, nu wil dat niets zeggen, maar zou het moeten bijvullen? Nu is uiteindelijk mijn vraag, zijn er al meer mensen gaan kijken, of weet iemand meer van de auto? Hier zijn de foto's |
Wat een gaar ding.
Hoe dat paneel erin gelast is. :screwy: |
Is in ieder geval een originele hollander en voor 275 kan je ook niet veel verwachten. Je kan hem altijd nog slopen ;)
|
alleen voor die dikke bijlmer wielen in de kofferbak zou ik hem al kopen ;)
gr. Martijn |
haha, 3 spaaks aan de h.t.f.u.a.r. project doneren!
maar denk wel dat ik de 240 km ga rijden om eens te kijken. Lijkt me een mooi project! staat mooi naast mijn jetta 4 deurs!! |
Ik zou er geen 240km voor gaan rijden. Gare frikandel zoals ik er nu tegenaan kijken, okay je kunt ook niet veel verwachten voor dat geld. Maar ik zou er geen zin in hebben :tongue:
|
Ik werk daar vlakbij. Kan vrijdag altijd eens een kijkje voor je nemen om te beoordelen of het nut heeft.
Is wel dezelfde kleur als de mijne maar dan 3 deurs. Dat betekend dan weer dat de jouwe precies zo is als de mijne ;) |
he Zou fijn zijn als je even wil kijken, ik zoek wel een opknapper, maar moet niet te gek worden
|
Nou...
Als ik dat zo bekijk ist niks... Heeft denk ik wel een hele nosejob nodig (en dat gaat niet meevallen). Stond ie hier om de hoek was ik wel ff gaan kijken (heb namelijk ook eentje in die kleur :tongue: ) maar ook voor mij nog ff 191 km kachelen! Denk dat ik er dan geen 275 voor over had... Dan heb ik hier nog 2 gavere donors staan denk ik ;) |
Dat ding is volgens mij zo rot als een Opel.
|
Geef me maar een adres, kom er praktisch langs elke dag (deze week dan).
|
All times are GMT +1. The time now is 03:43. |