Montage handleiding Happich ramen??!!
Kan een setje Happich klapramen kopen, set is helemaal compleet, alleen geen gebruiksaanwijzing (voor het monteren).
Alles is duidelijk, behalve hoe je de scharnieren en beugeltje voor het openen van het raam moet monteren. Gewoon gaatje boren in de B en C stijl :confused: Als er iemand een handleiding kan faxen of een PDF file heeft gaarne :thumbup: |
ik heb een nieuwe set liggen, ik kan wel ff een fototje voor je maken vande handleiding.
|
Quote:
Super, heel graag :D |
idd gaatje boren jah.. wijst zich vanzelf wel hoor..
|
Stelt inderdaad geen r*k voor. Heb mijne ook zonder handleiding (maar met gezond verstand? ;)) ingebouwd.
Doe het wel met 2 man, zodat een persoon het raam flink kan aandrukken als het gaatje wordt geboord. Zo zorg je dat het raam mooi strak tegen het rubber wordt getrokken en dus geen windgeruis of lekkage hebt. Fotokopie van de handleiding zou desondanks wel leuk zijn! |
Quote:
Thx zal het in de gaten houden, bedankt :D |
foto's duidelijk genoeg??
|
Niet helemaal.
|
Quote:
Jazeker :D Alleen de tekst is af en toe wat moeilijk leesbaar maar dat moet wel goedkomen denk ik ;) |
Quote:
ik kan proberen of ik dat beter op de foto kan zetten, het over typen is me te veel werk :D laat me anders maar even weten. twas een kleine moeite. succes met inbouw |
Quote:
Nou als het mogelijk is om alleen van de tekst nog een foto te maken graag :D De beugeltjes zitten er al in dus dat hoeft niet meer. Alvast bedankt |
Ik zie helaas geen foto's. Of zijn ze per PM verstuurd, Skin?
|
|
Quote:
Hier komt het wel goed mee :thumbup: @tdiwolf alvast dank voor de moeite, ga het ff zo proberen |
All times are GMT +1. The time now is 11:50. |