![]() |
WTB: VAGCom kabel
Voordat ik er zelf 1 bestel vanuit the US probeer ik het eerst nog maar eens hier. Misschien dat iemand er nog 1tje rond heeft slingeren en niet meer gebruikt. Ik zoek dus een Hex-USB CAN kabel, originele Ross-Tech uitvoering Geen MP-troep van €2,95
Wie heeft er nog wat liggen? |
skup
|
Als je er eentje uit de VS gat bestellen, laat me dat dan weten. Misschien dat ik je kan helpen door hem via een maat van me te laten komen. Spaar je er in ieder geval wat aan verzendkosten mee. ;)
|
doe er dan gelijk 2 ik heb ook intresse
|
hmmm, hoor ik hier een groepsaankoop aankomen??
|
Om even duidelijk te maken hoe ik kan helpen... ;)
Ik kan het spul naar een maat van me laten sturen, zodat 't met een ander pakje mee kan. Omdat het hier om zulke kleine lichte onderdelen gaat zou dat aan verzenden niks of nauwelijks iets moeten kosten als het met een groot pakje meegaat. Niet dat me dalijk het halve forum op de stoep staat voor motorblokken en 400 van die kabeltjes. :D |
Quote:
he jammer :( |
Als je 400 kabels wil laten verzenden kan ik ook wel helpen, maar dan moeten de verzendkosten alsnog in rekening worden gebracht. Ze zijn dan waarschijnlijk wel heel wat minder dan vanuit de dealer / handelaar naar hier.
Als je één of 'n paar kabeltjes wil laten komen gaat dat ook geen probleem geven, zolang het qua gewicht maar een beetje normaal blijft. Verzendkosten zullen dan niets of bijna niets zijn. |
Quote:
ja mijn container is al onderweg dus vandaar :D |
All times are GMT +1. The time now is 18:48. |