degelijke remmen voor gti 16v
hallo,
ik heb eindelijk alle onderdelen voor mijn jetta waar ik een 1800 16v op webers ingeplaatst eb. maar ik ben op zoek naar zeer degelijke remmen omdat ik nu en dan op cirquit zal rijden met de jetta. welke remmen kan ik steken op de originele tambours kan iemand mij goede merken, locaties om ze desnoods te bestellen of kopen, al dan niet geperforeerd ... alvast bedankt. |
hier ben ik ook naar op zoek voor mijn golf 1.
Ik heb gehoord dat je orgineele mk1 gti klauwen op je orgineele fusee`s kan zetten. En dan geventileerde ik dacht 256 mm schijven er op |
je kan 256mm schijven plaatsen met scirocco 16v remmen zonder iets aan te hoeven passen maar deze zijn moeilijk te vinden en kosten ook wat. Je kan ook g60 remmen plaatsen met een adaptor ertussen, zoek maar even op mp staan er dacht ik ok.
mvg |
ebc ?
|
ik rijdt met een golf 1 GTI 2.0 16v en na veel zoeken heb ik WILWOOD remklauwen gevonden met 4potszuigers. ze remmen super!!!
veel geluk |
Ik neem aan dat het gaat om een Jetta 1..?? Misschien is er wel een convesie kit te verkrijgen om op Brembo/Willwood/enz.. te gaan rijden.
|
En anders heb ik nog heel erg veel 16V remmerij van scirocco liggen ;)
|
Namen die de afgelopen weken hier voorbij zijn gekomen zijn Willwood en Zimmerman.
Amerikanen zweren bij Stop-tech. |
thx, ik ga eens beginnen met opzoeken van de merken die al genoemd geweest zijn, en kijken wat het best uitkomt voor mij ;)
alvast bedankt. |
Quote:
mag ik vragen waar je die gevonden hebt? ik heb al wat zitten zoeken maar kan niet direct een site vinden of adres waar ik ze kan bestellen ;) |
|
heb me een setje wilwood gekocht in duitsland. schijven, klauwen, remblokken, adaptors voor op golf 1 te bevestigen en nieuwe remleidingen. en ik kan nog met 14 inch rijden dan dus ideaal voor mij :)
bedankt voor de tips ;) |
Toch voor de wilwood gegaan
|
ik zou het onmiddellijk terug doen
hier een foto van mezelf op zolder! |
Wat kost dat nou die Wilwood remmery?
|
Staan op ebay.de te koop voor iets van 800 euro...
|
Jenzy, waar heb je de jouwe vandaan? Plug and play voor mk2 of moet je met adapterplaten gaan werken?
|
2dehands ergens gevonden. eerst heel lang naar gezocht, en plots stonden ze zomaar op internet.
nee, niet plug and play. Deze klauwen passen op alle auto's, indien je wel de juiste adapters hebt. maar die zijn te krijgen. Als ik me niet vergis zijn de adapters te krijgen en zijn die ongeveer hetzelfde als die voor g60... |
|
Hele goede keuze.
Hier krijg je zeker geen spijt van. :thumbup: Gr Jan. |
All times are GMT +1. The time now is 06:26. |