MiM 7100, 7x15 ET30
velgen ZONDER banden
MiM's type 7100, oldskool set zitten nu onder de lupo, maar vanwege de ET/breedte verhouding veel last van aanlopen daarom in de bingo opgeknapt en gespoten met 2K lak, met 3 lagen blank afgewerkt Kleuren: WITSTE WIT in combi met 252 callypso-rood! foto's: Origineel Nu: alle velgen zijn zonder randschade, één met steenslagplekjes (banden zonder velgbescherming :shake: ) Vraagprijs: 200,- |
SCHOP!
Niemand de winter in style doorkomen? :cool: |
Up!
|
SCHOP! prijs is over te praten....
VRAAGprijs :thumbup: |
Schop!
175,- |
zonde..al had je ze gepolijst met zwart had ik ze gelijk opgehaald!
|
wat niet is, kan nog komen hè :thumbup:
ik wilde ze opknappen, maar t polijsten viel me vies tegen... en daarbij, eigen draai aan die velgjes geven leek me ook wel naais :D zwart/gepolijst zijn er tenslotte al duizenden setjes.. maar rood metallic/wit geen een denk ik... :thumbup: |
heb nog wel een setje velgen die ik eventueel wel wil ruilen..
gaat om deze velgen. maten zijn: -16" -7J -voor ET40 -achter ET35 -4x100 staat van de velgen: -glans zwart(niet netjes) -stoeprand schade -verf op sommige plekken afgebladerd met bandjes in de maten: -voor 165-45-16 Nankang(schuin afgesleten) -achter 205-45-16 redelijke bandjes |
sorry, liever geen inruil...
heb al 4 sets nu, en nog één die nog in elkaar moet voor komende zomer... tevens up, en PM voor Redjetta! |
Groooooooooooote Schop!
|
Gereserveerd..!
|
velgen zijn opgehaald!!
|
All times are GMT +1. The time now is 05:33. |