![]() |
Jeff z'n Golf MKII Edition One
Zo na een tijdje uit de VW's te zijn geweest dan toch eindelijk weer terug, want ik was denk ik toch al redelijk verslaafd geraakt sinds de corrado.
Dus de Impreza verkocht en een golf 2 edition one gekocht die zo goed als orgineel is. Natuurlijk ga ik hem nog aanpassen aan mijn stijl maar wil hem wel zo orgineel mogelijk erbij laten staan. Alleen zal ik nog even een paar nachtjes moeten slapen want ik kan hem zaterdag pas ophalen, maar daarna samen met marco (neef_m) gelijk even een lekker potje schroeven :thumbup: hier alvast even een paar foto's van mp. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Netjes hoor, motortje en auto beetje schoon maken en je hebt een heel nette wagen.
BBSjes wel eronder laten he..;) Gr Ronnie |
Mooi Ding, stond op marktplaats ofnie? Had er ook wel belang bij, maar had mj een te hoge kilomter stand! Verder dik ding en nog mooi orgineel;)
|
Heren bedankt voor de reactie's
@ Limburger: de bbsen blijven er zeker onder wil alleen wel brede randen erop hebben. @ Kazzo: hij stond inderdaad op marktplaats en de km-stand maakt mij niet zo heel veel uit heb het blokje horen lopen en mee gereden en was allemaal prima dus zal wel goed komen. |
Kilometerstand hoeft natuurlijk niks te zeggen! Wordt een dik ding :thumbup:
|
leuk ding!
echt wel wat moois van te maken. maar uh..., caravan hulpveren ofzo? :D groet frank |
staat idd een beetje vreemd op z'n poten,maar ziet er zo erg goed uit.
en idd,als een auto in handen van een liefhebber is zegt een km-stand weinig |
Ja die caravan stand komt door een 60/40 vaste verlaging dus zaterdag gelijk even een schroefset er onder beunen.
En de kilometerstand is door de vorige eigenaar ( inderdaad een liefhebber) helemaal aangetoond hij heeft er zelf een ton mee gereden dus dat vond ik wel goed zitten. Als de camera mee zit komen er zondag al hele andere foto's. |
nette auto
als ie gepolijst moet worden moet je maar een gil geven ;) moet nog steeds een keer bij je komen kijken, mss doe ik dat zaterdag wel ff, als het uitkomt natuurlijk ;) |
Je bedoelt nog steeds van de corrado rick? Maar zaterdag zit ik in pijnacker met marco (neef_m) andere jongen uit zoetermeer met die edition one die vaak bij jou langs rijd ;)
|
het gaat me meer om het huis eigenlijk ;)
werkt hij soms bij vd velden in pijnacker(bij nico jr)? |
das ist richtig ;)
|
Gister was het zo ver, eindelijk de golf ophalen. Nadat de caddy was vol geladen met onderdelen en de golf was over geschreven konden we terug naar huis om ff lekker te gaan schroeven.
We zijn begonnen met de deurhendels te vervangen voor originele, want er zaten deurhendels op van een polo 6n volgens mij en dat werkte voor geen meter. Dus eerst die oude eraf gehaald en de slotplaten opnieuw gespoten, sloten even overgezet in de nieuwe deurhendels en alles weer gemonteerd. Kan nu tenminste weer op een normale manier de golf in komen :tongue: Orginele grille heb ik wel vervangen omdat ik zelf een rood randje op de grille mooier vind. Daarna wouden we de schroefset onder de auto gaan zetten alleen werden we toen tegen gehouden door een slotbout waarvan de sleutel nog bij de vorige eigenaar lag :( dus die eerst morgen even ophalen. Toen zijn we maar verder gegaan met kleine dingetjes zoals de achterwisser plat leggen en banden spanning en vloeistoffen controleren. Als laatste nog de snaar voor de stuurbekrachtiging gespannen en de hele zooi opgeruimd en toen was het weer tijd voor de zaterdag avond bezigheid ;) :D foto's komen morgen heb nu alleen 2 foto's van het wassen van vanmiddag :) links is de mijne, rechts is van marco ![]() ![]() |
:thumbup: leuk ding man mk2's blijven mooi zolang ze in goede handen blijven.
succes en veel rijplezier ermee. greetzz |
Ziet er al aardig uit! Zal naar je uitkijken of ik je misschien rond zie tuffen in zoetermeer. :thumbup:
|
thnx heren :)
@timson: heb je je vw op het forum staan ofniet ? misschien heb ik jou al een keer zien rijden. Ik woon zelf in het dorp dus rij meestal daar in de buurt. |
Ja jeff ik sta hier op maar je had me al gevonden :D
Moet even beter me ogen open houden als ik rondrij hier want volgens mij rijden er aardig wat nette vw'tjes rond in zoetermeer :thumbup: Pas toeterde een voorbijscheurende golf mk3 naar mij maar nog steeds geen idee of ie van hier was of niet! Je auto ziet er in ieder geval erg mooi uit, dus mocht ik je tegenkomen dan herken ik je wel denk ik! :D |
Zoals beloofd de foto's van zaterdag ;) ik zet ze even snel in een voor en na situatie want het is al laat voor uitgebreide uitleg :tongue: foto's zijn niet zo van super kwaliteit maar dat komt nog wel een keer met een beter camera.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en nog een fototje van de golf op de brug met die van marco op de achtergrond ;) ![]() |
Mooie sleutelruimte.
|
afgelopen zaterdag nog even een schroefsetje gemonteerd dus de achterkant ligt nu ook op de goede hoogte ;) gelijk even oliebeurtje gedaan en de uitlaat weer netjes opgehangen :) foto's komen eraan maar ben nu even druk met het realiseren van de plannen om de auto een nieuw laagje lak te geven.
|
All times are GMT +1. The time now is 20:24. |